بازی های سختی پیش رو داریم؛ تماشاگران حمایت کنند
بازی های سختی پیش رو داریم؛ تماشاگران حمایت کنند
لیبرو تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی های سختی را در ارومیه خواهیم داشت و امیدوارم حضور تماشاگران فهیم و با غیرت از سختی این بازی ها بکاهد

محمد حضرت پور در حاشیه بازی های لیگ ملتهای والیبال در گفت و گو با خبرنگار قلم پرس، با بیان اینکه بازی های سختی را در ارومیه خواهیم داشت و امیدوارم حضور تماشاگران فهیم و با غیرت از سختی این بازی ها بکاهد. اظهار داشت: تا به اینجا شش بازی انجام داده ایم و موفق شده ایم پنج بازی را با برد پشت سر بگذاریم و سه بازی دیگر برایمان خیلی اهمیت دارد.

محمد حضرت پور خاطرنشان کرد: از این سه بازی هر چقدر بتوانیم نتیجه و امتیاز خوبی بگیریم به نفعمان خواهد بود، بخصوص اینکه به میزبانی ارومیه خواهد بود و سعی ما بر این است بازی های خوبی را در خانه به نمایش بگذاریم.

وی افزود: حس خیلی خوبی دارم برای انجام این سه بازی در ارومیه چرا که ارومیه زادگاه من است و هر کس نسبت به زادگاهش ارادت خاصی دارد و این وصف ناشدنی است.

وی در مورد انتخاب تیم باشگاهی در دوره هاب آینده گفت: در مورد تیم باشگاهی تصمیمی نگرفتم و فعلا درگیر تیم ملی هستیم، اما هر بازیکنی آرزو داره که در سری آ ایتالیا یا لیگ روسیه بازی کند.

لیبرو تیم ملی والیبال ایران، ادامه داد: هر بازیکن ارومیه ای می تواند از شعار “عشقیم ارومیه” استفاده کند، ارومیه زادگاه من بوده و و تمام تلاشم را برای درخشیدن نام آن به کار خواهم گرفت.

  • نویسنده : مرتضی فرضی