بازدید شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پروژه‌های عمرانی منطقه
بازدید شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پروژه‌های عمرانی منطقه

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پروژه‌های عمرانی این منطقه بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها را صادر کرد. به گزارش قلم پرس، به منظور رصد و پیگیری روند اجرایی پروژه‌ها، موسی زارعی از چند پروژه‌ عمرانی در حوزه منطقه ۱۰ از جمله اجرای پروژه مسکونی حاشیه‌نشینی اسدگلی، جداره‌سازی سامان‌میدانی و ادامه احداث کانال آب‌رو پشت مجتمع‌های […]



شهردار منطقه ۱۰ تبریز از پروژه‌های عمرانی این منطقه بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها را صادر کرد.

به گزارش قلم پرس، به منظور رصد و پیگیری روند اجرایی پروژه‌ها، موسی زارعی از چند پروژه‌ عمرانی در حوزه منطقه ۱۰ از جمله اجرای پروژه مسکونی حاشیه‌نشینی اسدگلی، جداره‌سازی سامان‌میدانی و ادامه احداث کانال آب‌رو پشت مجتمع‌های صبا شهرک ارم  بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی و چگونگی اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.
بازدید از گلستان شهدای ستارخان از دیگر بخش‌های این بازدید بود. بر این اساس، به منظور تامین امنیت شهروندان و رفع خطر از عابران و تنگی معابر، برچیده شدن ضلع شرقی دیوار خطرساز پارک مذکور از سوی عوامل اجرایی معاونت خدمات شهری منطقه ۱۰ شروع شده است.
موسی زارعی در این بازدید ضمن تأکید بر تسریع پروژه‌های عمرانی، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های عمرانی قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم این منطقه به سمت و سویی حرکت کند که این رضایت به حداکثر ارتقا یابد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهرمان باشیم. 
وی خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۱۰ با همه توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در راستای رفاه حال شهروندان دنبال می‌کند.