بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان و انبارهای معاونت امداد
بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان و انبارهای معاونت امداد

استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز (یکشنبه) از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان و انبارهای معاونت امداد این جمعیت در تبریز بازدید کرد. در این بازدید که رئیس سازمان امداد و نجات کشور نیز حضور داشت، استاندار آذربایجان شرقی به صورت تصویری با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات کشور تماس گرفت. عابدین […]


استاندار آذربایجان شرقی صبح امروز (یکشنبه) از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان و انبارهای معاونت امداد این جمعیت در تبریز بازدید کرد.

در این بازدید که رئیس سازمان امداد و نجات کشور نیز حضور داشت، استاندار آذربایجان شرقی به صورت تصویری با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات کشور تماس گرفت.

عابدین خرّم ضمن قدردانی از فعالیت امدادگران جمعیت هلال احمر در ایام تعطیلات نوروز، آخرین وضعیت مدیریت عملیات‌های امدادی در سطح استان را بررسی کرد.

وی با تأکید بر هماهنگی دستگاه‌های امدادی برای کاهش میزان تلفات در حوادث، گفت: به‌رغم افزایش ۴۰ درصدی ورود مسافران نوروزی به استان، به‌دلیل مدیریت خوب دستگاه‌های مسئول، از لحاظ حوادث کاهش قابل توجهی داشتیم.

خرّم با تأکید بر اینکه آمادگی امدادی دستگاه‌ها باید متناسب با پراکندگی جغرافیایی استان باشد، افزود: پایگاه‌های امدادی هرچقدر قابل دسترس‌تر باشد، در قبال کاهش تلفات موفق‌تر عمل خواهد کرد.

وی با تأکید بر ضرورت برقراری ارتباط بین دوربین‌های سازمان راهداری و مرکز کنترل هماهنگی و عملیات هلال احمر، ابراز امیدواری کرد با تقویت امکانات و بسترهای ارتباطی و مخابراتی، شاهد رشد قابل قبولی در حوزه امداد و نجات در سال جدید باشیم.