بار تراکتور اینبار پوست گردو نبود/ کاوه و قولش
بار تراکتور اینبار پوست گردو نبود/ کاوه و قولش

[ad_1] تراکتور بالاخره در دوئل جذب بازیکن برابر رقیبای ایرانی‌اش موفق ظاهر شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، از زمانی که زنوزی موفق شد هر ۳ کاپیتان تیم ملی را جذب تراکتور کند، زیاد سپری نشده است. اما حکایت امسال کاملا متفاوت بود. در فرسایشی‌ترین نقل و انتقالات برای تراکتور، این باشگاه تقریبا تمامی رقابت […]

[ad_1]


تراکتور بالاخره در دوئل جذب بازیکن برابر رقیبای ایرانی‌اش موفق ظاهر شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، از زمانی که زنوزی موفق شد هر ۳ کاپیتان تیم ملی را جذب تراکتور کند، زیاد سپری نشده است. اما حکایت امسال کاملا متفاوت بود. در فرسایشی‌ترین نقل و انتقالات برای تراکتور، این باشگاه تقریبا تمامی رقابت خود به باشگاه‌های داخلی در جذب بازیکن مشترک واگذار کرده بود. اما حکایت کاوه به شکل دیگری رقم خود. حالا این بازیکن در حالی به تراکتور پیوسته است که مشخص نیست تا نیم فصل در این تیم خواهد ماند یا تا پایان فصل.

در گزارش زیر نگاهی به پرونده نقل و انتقالاتی تراکتور در این فصل انداختیم:

کریم انصاری‌فرد: اولین گزینه‌ای که هواداران خواستار حضورش در تیم تراکتور شدند. اما تا به امروز تحت قرارداد با باشگاه یونانی بود. کریم در تراکتور یک فصل بازی و حتی آقای گل شده است، اما گفته می‌شود به دلیل خانوادگی قادر به حضور در ایران و تیم تراکتور نیست. پرونده‌ای  که از نظر هواداران تراکتور همچنان مفتوح است.

سعید عزت‌اللهی: سعید هنوز یک سال قرارداد با باشگاه دانمارکی دارد، اما هواداران تراکتور امیدوار بودند با توجه به شناخت و دوستی قربان بردیف با سعید، بشود این بازیکن را جذب کرد. حتی حضور عزت‌اللهی در استانبول به شایعه توافق با تراکتور بیشتر دامن زد. اما سعید همانند کریم به باشگاه تراکتور اعلام کرده بود که می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. تلاش نافرجام و مذاکرات خسته کننده.

اشکان دژاگه: بازیکنی که در بین هواداران تراکتور از محبوبیت بالایی برخورددار بود، اما بعد از اختلاف با رسول خطیبی قراردادش را تمدید نکرده و به فوتبال قطر پیوست. هواداران تراکتور خواستار حضور وی در تیم خود بودند و مشخص نشد آیا باشگاه تراکتور با وی مذاکراتی داشته یا نه که خبر رسید دژاگه با فولاد به توافق رسیده است.

شیخ دیاباته: هواداران تراکتور برای حضور دیاباته در تیم به خطیر دل بسته بودند. ظاهرا خطیر در استقلال نقش اساسی جذب دیاباته را ایفا کرده بود اما در تراکتور نتوانست در نقل و انتقالات داخلی رضایت هواداران تراکتور را کسب کند و در نهایت بی سر و صدا از باشگاه کنار گذاشته شد.

ارسلان مطهری: استقلالی‌ها به دنبال نگه داشتن ارسلان نبودند و می‌خواستند نام وی را از لیست تیم حذف و کاوه رضایی را جذب کنند. ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه ۳۰ مرداد بود و تا ۱۵ دقیقه مانده به پایان زمان نقل و انتقالات، بهتاج امیدوار بود که با ارسلان از دفتر باشگاه استقلال خارج شوند. اما نه استقلال قرارداد را فسخ کرد و نه ارسلان.

کاوه رضایی: با عدم فسخ قرارداد ارسلان، استقلالی‌ها نتوانستند جا برای جذب کاوه ردیف کنند . حالا پرسپولیس‌ها هم به دنبال جذب مهاجم سابق استقلال بودند. آبی‌های پایتخت برای اینکه وی به اردوی حریف دیرینه نرود حاضر شدند کاوه را به صورت قرضی به تیمی دیگر دهند. تراکتور که تمام قافیه‌های بزرگ را باخته بود اینبار با شرط قرارداد دائم خواستار جذب کاوه شد و در نهایت این انتقال هم صورت گرفت.

در بعضی محافل گفته می‌شو‌د قرارداد کاوه با تراکتور یک ساله و با حق فسخ است اما در گفته‌های بهتاج کلمه حق فسخ دیده نمی شود. حالا باید منتظر ماند و دید آهنگر فوتبالی روی قولش مانده تا پایان فصل تراکتور را همراهی می‌کند و یا با باز شدن جا در لیست استقلال، به این تیم باز می‌گردد.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]