افرادی که با علم  افراد متخلف را انتصاب می کنند،در هر مقامی باید برکنار شوند
افرادی که با علم  افراد متخلف را انتصاب می کنند،در هر مقامی باید برکنار شوند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که مدیرعامل بانک رفاه را انتصاب کرده باید پاسخگو باشد، گفت:باید برای مردم شفاف سازی شود که چرا با وجود تخلف مدیرعامل بانک رفاه مسئولیت فعلی به وی واگذار شده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد […]

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که مدیرعامل بانک رفاه را انتصاب کرده باید پاسخگو باشد، گفت:باید برای مردم شفاف سازی شود که چرا با وجود تخلف مدیرعامل بانک رفاه مسئولیت فعلی به وی واگذار شده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد اسماعیل سعیدی، با بیان اینکه متاسفانه در عزل و نصب ها در دستگاه های دولتی اقدامات دقیق صورت نمی گیرد، گفت: در مناطق مختلف حتی برخی از مدیران متخلف مورد تشویق قرار گرفته است، لذا باید یک نظارت قوی، دقیق و مستمر بر دریافتی های مدیران صورت گیرد و با متخلفان برخورد جدی شود، تا زمینه اقدامات بعدی فراهم نشود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با عنوان اینکه تکلیف یک دستگاهی که به فرد متخلف سپرده می شود، مشخص است، افزود:افرادی که سابقه تخلف دارند، نباید در مناصب حساس فعالیت کنند و باید متناسب با تخلف مجازات شوند، البته هدف محرمیت از امور اجتماعی نیست بلکه نباید به این افراد در مناصب دولتی مسئولیت واگذار شود.

افرادی که با علم بر متخلف بودن افراد آنها را در سمت های حساس انتصاب می کنند،در هر مقامی باید برکنار شوند

سعیدی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی که مدیرعامل بانک رفاه را تعیین کرده باید پاسخگو باشد، ادامه داد:باید برای مردم شفاف سازی شود که چرا با وجود تخلف مدیرعامل بانک رفاه مسئولیت فعلی به وی واگذار شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:افرادی که با علم بر متخلف بودن افراد آنها را در سمت های حساس انتصاب می کنند،در هر مقامی باید برکنار شوند، و مسئولان باید از سیاسی کاری پرهیز کرده و با مردم صداقت داشته باشند.

خبرگزاری خانه ملت؛  ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه همایش سراسری هفته قوه قضاییه در رابطه با موضوع فیش های حقوقی گفت: اولین بار موضوع در رابطه با بانک رفاه کارگران مطرح شد. زمانی که مدیر عامل این بانک رئیس بانک ملی بود، پرونده سنگینی داشت که پرونده وی هنوز هم در دادسرا مطرح است. همان زمان یکی از دولتی ها اصرار کرد که ایشان بیاید و رئیس بانک رفاه شود حتی بنده مخالفت کردم و گفتم که وی پرونده سنگینی دارد، ولی متاسفانه با اصرار  ایشان، وی رئیس بانک رفاه شد. قوه قضاییه بیشتر از این آیا می توانست کار کند؟

وی افزود: ایشان الان هم اینجا بود و من گفتم که شما فشار آوردید؛ هر کسی که مشکل دارد هرجا که برود مشکل ایجاد می‌کند، قوه قضاییه چه باید بکند؟

سراج خاطرنشان کرد: ایشان ادعا کرده که حقوق را دریافت نکرده، ولی مگر می‌شود فیش رفته به حسابش و فیش های حقوقی وی موجود است.