افتتاح ۸۶۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۸۶ میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقی
افتتاح ۸۶۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۷۸۶ میلیارد تومان در آذربایجان‌شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح ۸۶۴ پروژه شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۸۶ میلیارد تومان در هفته دولت در استان خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از برگزاری فارس از تبریز، محمدصادق پورمهدی ظهر امروز در نشست ستاد سیاست‌گذاری و گرامیداشت هفته دولت، بابیان اینکه هفته دولت در سال جاری […]

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی از افتتاح ۸۶۴ پروژه شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۷۸۶ میلیارد تومان در هفته دولت در استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از برگزاری فارس از تبریز، محمدصادق پورمهدی ظهر امروز در نشست ستاد سیاست‌گذاری و گرامیداشت هفته دولت، بابیان اینکه هفته دولت در سال جاری با توجه به شرایطی که مطرح می‌شود در جامعه یک روز مسائل شورا و یک روز سخنرانی‌هایی مطرح می‌شود، از حساسیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: با توجه به این مسائل امیدواریم در هفته دولت با همکاری رسانه‌ها و صداوسیما و مطبوعات بتوانیم فضایی مثبت و شورونشاط و شادابی واقعی در استان ایجاد کنیم.

وی افزود: هفته دولت در سالجاری متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، چراکه هفته دولت سال جاری مصادف با برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای اسلامی بوده که می‌بایست مقدمات آن را نیز فراهم کنیم و خواسته یا ناخواسته تحت تأثیر این برنامه‌ها قرار خواهیم گرفت.

پورمهدی ادامه داد: بر همین اساس کمیته برگزاری در این خصوص تشکیل‌ شده و آماده میزبانی هستیم و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز کارها را پیش می‌برند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، در ادامه با اشاره به تأثیر تهیه فیلم و گزارش از داشته‌های استان و استفاده از افراد متخصص در این امر، خاطرنشان کرد: معرفی استان فرصتی است تا در تلویزیون‌های مختلف در کنار اجلاس استان را معرفی کنیم، البته اینکه چگونه معرفی کنیم، مهم است چون برآیند زحمات همه ما در چند ثانیه ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه استان آذربایجان شرقی در ارائه عملکردها ضعف دارد و با توجه به این مسئله باید داشته‌های خود را به‌صورت واقعی معرفی کنیم.

پورمهدی بیان کرد: پروژه‌ها در شهرستان‌ها تحویل گرفته‌ شده و بنا بر تأکیدات پروژه‌هایی که تمام نشده یا قبلاً افتتاح‌ شده، در هفته دولت سال جاری معرفی نخواهند شد.

پورمهدی گفت: نزدیک به ۸۶۴ پروژه شهری و روستایی در هفته دولت افتتاح خواهد شد و با اعتباری بالغ‌بر ۷۸۶ میلیارد تومان در همه شهرستان‌ها بوده و بیشتر جهت‌گیری در توسعه روستایی از جمله آب‌رسانی و گازرسانی و کارهای فرهنگی و ورزشی بوده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: همچنین با توجه به حضور مقامات عالی کشور در هفته دولت، چند پروژه به نسبت اهمیت برای افتتاح انتخاب و معرفی خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات، خاطرنشان کرد: مردم باید ببینند که خدمتگزاران خودشان چگونه خدمات را ارائه می‌کنند و باید عملکرد خدمات مسؤولان را به مردم به‌خوبی ارائه کنیم.