افتتاح ۶ پروژه با ۳۲۸میلیاردریال اعتبار
افتتاح ۶ پروژه با ۳۲۸میلیاردریال اعتبار

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند عصر امروز در آیین افتتاح ۶ پروژه شهرداری منطقه یک اظهار کرد:  رمپ یوسف آباد آخرین رمپ برای اتصال اتوبان شهید کسایی به اتوبان پاسداران است و در کاهش چشمگیر ترافیک عباسی، توانیر و ایده‌لو بسیار موثر خواهد بود. وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۳ میلیارد تومان جهت […]

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند عصر امروز در آیین افتتاح ۶ پروژه شهرداری منطقه یک اظهار کرد:  رمپ یوسف آباد آخرین رمپ برای اتصال اتوبان شهید کسایی به اتوبان پاسداران است و در کاهش چشمگیر ترافیک عباسی، توانیر و ایده‌لو بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ۱۳ میلیارد تومان جهت کار عمرانی، ۶ میلیارد تومان جهت تملک ۵۱ منزل مسکونی و ۱ میلیاردتومان برای آسفالت هزینه شده است.

وی در ادامه یادآور شد: دومین پروژه در اتوبان پاسداران و ورودی احمدآباد پل عابرگذر است که یکی افتتاح می‌شود و دیگری در دست احداث است.

شهردار منطقه ۱ تبریز خاطرنشان کرد: سومین پروژه تقویت زیرساخت‌های تاسیسات شهری است که متاسفانه اغلب تاسیسات در شهر ما فرسوده است و می‌تواند در آینده خطری بزرگ باشد. بر همین اساس ما نوسازی نرده‌های قدیمی پل منصور و راهنمایی را در دستور کار قرار داریم و هم‌اکنون نرده‌های پل آبرسان در حال نوسازی است.  

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: از طرفی دیگر متاسفانه روشنایی شهر تبریز نیز از ضعف‌های بسیاری برخوردار است که ما این موضوع را در پروژه‌هایمان مورد تاکید قرار دادیم.

پورخردمند اعتبار کل پروژه‌های افتتاح‌شده در تبریز  را ۳۲۸میلیاردریال عنوان کرد.