اعزام ۲۰۰ هزار زائر از استان به کربلا/ اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرزها
اعزام ۲۰۰ هزار زائر از استان به کربلا/ اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از مرزها

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی گفت: امسال ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان برای زیارت اربعین به کربلا اعزام شدند که یک آمار بی‌سابقه است. عابدین خرّم در گفت‌وگوی خبری شبکه استانی سهند، با اشاره به فعالیت ستاد اربعین استان، افزود: تمامی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های استان با تمام امکانات در خدمت‌رسانی به زائران اربعین با […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان شرقی گفت: امسال ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان برای زیارت اربعین به کربلا اعزام شدند که یک آمار بی‌سابقه است.

عابدین خرّم در گفت‌وگوی خبری شبکه استانی سهند، با اشاره به فعالیت ستاد اربعین استان، افزود: تمامی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های استان با تمام امکانات در خدمت‌رسانی به زائران اربعین با آمادگی کامل تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ۴۶ موکب از آذربایجان شرقی در مرزهای کشور و در داخل عراق برای خدمات‌دهی به زائران حسینی مستقر هستند.

خرّم گفت: از ۲۳ شهریور ماه بازگشت زائران اربعین از عراق به استان آغاز شده و به طور متوسط روزانه ۱۱۵ اتوبوس به مرزهای مختلف از جمله مهران و تمرچین اعزام می‌شوند تا زوار را به استان بازگردانند.

وی اظهار داشت: از ۱۵ شهریور نیز اعزام زائران از طریق هوایی در استان آغاز شده و تا سه روز بعد از اربعین پروازهای برگشت به تبریز ادامه خواهد داشت.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم زائران اربعین حسینی در آرامش، امنیت و ایمنی کامل به استان بازگردند و در این رابطه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

[ad_2]