اعتیاد، بزرگترین تهدید برای کانون گرم خانواده
اعتیاد، بزرگترین تهدید برای کانون گرم خانواده

به گزارش قلم پرس از بستان‌آباد، احمد علیزاده امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستان‌آباد با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی برای آگاه‌سازی خانواده‌ها و پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: باید در راستای اطلاع‌رسانی از عواقب اعتیاد در جامعه تلاش کرده و مسوولان فرهنگی نیز در این زمینه با سمن‌ها همکاری کنند زیرا که […]

به گزارش قلم پرس از بستان‌آباد، احمد علیزاده امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستان‌آباد با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی برای آگاه‌سازی خانواده‌ها و پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: باید در راستای اطلاع‌رسانی از عواقب اعتیاد در جامعه تلاش کرده و مسوولان فرهنگی نیز در این زمینه با سمن‌ها همکاری کنند زیرا که پیشگیری بهتر از درمان است و این موضوع را همه آحاد جامعه می‌دانند ، ولی باید نسبت به فرهنگ‌سازی در امر پیشگیری اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه عوامل انتظامی، امنیتی و قضایی در برخورد قاطع با عوامل توزیع موادمخدر در منطقه تلاشی مستمر و شبانه‌روزی دارند افزود:  خانواده‌ها باید نسبت به فرزندان خود حساسیت ویژه داشته باشند تا شاهد ورود نوجوان و جوانان به آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد نشویم.

علیزاده گفت : مسوولان دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام جدی در بحث آموزش و ارتقای آگاهی عمومی برای پیشگیری از سوء مصرف موادمخدر ارائه داده و در این زمینه اقدامات عملی انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری در ادامه افزود: مشکلات اقتصادی و بیکاری ارتباط مستقیمی با آسیب های اجتماعی (اعتیاد و …) دارد لذا مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی  و کاهش بیکاری اقدام جدی کنند.

وی گفت: همچنین اگر  فضای نشاط اجتماعی و گسترش ورزش همگانی  برای جوانان فراهم شود کمتر به سوی اعتیاد می‌روند و انرژی خود را در جهت مثبت تخلیه می‌کنند.

انتهای پیام/ ۶۰۰۳۵