استمرار تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در سال ۱۴۰۰
استمرار تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در سال ۱۴۰۰

به گزارش قلم پرس، بهرام نسیان با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی و انتظامی، یک مورد تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه استحفاظی این شهرداری توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه صورت گرفت. نسیانی با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهری احداث بناهای غیرمجاز است […]

به گزارش قلم پرس، بهرام نسیان با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضایی و انتظامی، یک مورد تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در حوزه استحفاظی این شهرداری توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه صورت گرفت.

نسیانی با اشاره به اینکه یکی از معضلات شهری احداث بناهای غیرمجاز است تصریح کرد: ساخت و ساز غیر مجاز، تخطی از قوانین، ضوابط شهرسازی و اصول فنی است که بی شک با عاملان اینگونه ساخت و سازها با جدیت و قاطعانه برخورد خواهد شد.

شهردار منطقه ۹ اظهار داشت: بی شک شهروندان با رعایت قوانین و ضوابط موجود ضمن همراهی و مشارکت با شهرداری از بروز تخلفاتی اینچنین که در نهایت منجر به قلع و قمع می شود جلوگیری می نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در شهرداری منطقه ۹ تبریز همواره تدابیر جدی برای برخورد با این موضوع اتخاذ شده و امیدواریم شهروندان با رعایت قوانین شهری از انجام هرگونه تخلفات ساختمانی و ساخت و سازهای غیر مجاز  دوری نمایند.

نسیانی افزود: به دلیل جغرافیای خاص این منطقه و واقع شدن چندین مسیل و رودخانه در این حوزه، شهرداری منطقه ۹ با هدف صیانت و حفاظت از حریم رودخانه ها و مجاری آب های سطحی، با مشارکت امور آب شهرستان تبریز که دارای احکام قضایی مربوطه بوده، با حضور عوامل انتظامی و قضایی در چندین مورد اقدام به تخریب بناهای غیرمجاز در حریم رودخانه و مسیل ها نموده است.

لازم به ذکر است گشت های نظارتی شهرداری منطقه ۹ تبریز در نوروز ۱۴۰۰ با حضور مستمر در سطح منطقه توانستند  از چندین مورد اقدامات غیر قانونی افراد سود جو ممانعت نمایند.