استادیوم ۵ هزار نفری مراغه ۲۷ سال در حال ساخت است!
استادیوم ۵ هزار نفری مراغه ۲۷ سال در حال ساخت است!

استاندار آذربایجان‌شرقی در بازدید از استادیوم ۵ هزار نفری مراغه برسرعت بخشیدن به تکمیل این طرح تاکید کرد و گفت: این طرح با گذشت ۲۷ سال از آغاز ساخت همچنان نیمه تمام است. به گزارش قلم پرس،از مراغه،  استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در سفر به مراغه از استادیوم ۵ هزار نفری، طرح‌های نهضت ملی مسکن و […]



استاندار آذربایجان‌شرقی در بازدید از استادیوم ۵ هزار نفری مراغه برسرعت بخشیدن به تکمیل این طرح تاکید کرد و گفت: این طرح با گذشت ۲۷ سال از آغاز ساخت همچنان نیمه تمام است.

به گزارش قلم پرس،از مراغه،  استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در سفر به مراغه از استادیوم ۵ هزار نفری، طرح‌های نهضت ملی مسکن و آزادراه مراغه – هشترود بازدید کرد.

استاندار در بازدید از استادیوم ۵ هزار نفری مراغه بر سرعت بخشیدن به تکمیل این طرح تاکید کرد.

مالک رحمتی افزود: این طرح با گذشت ۲۷ سال از آغاز ساخت همچنان نیمه تمام است.

وی با بیان اینکه این طرح ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: تامین حامل‌های انرژی، دکل‌های روشنایی و زمین چمن این طرح باید در اولویت باشد.

استاندار در بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن همچنین برحل مشکل راه دسترسی این طرح ۴۰۰ واحدی تاکید کرد.

رحمتی خواستار زمانبندی برای تحویل واحدهای آماده واگذاری شد و متذکر شد: از این واحدها ۱۶۰ واحد آماده واگذاری است و تا خرداد به ۲۶۰ واحد افزایش خواهد یافت.

استاندار آذربایجان‌شرقی از فرماندار، شهردار و مسکن شهرسازی خواست، زیرساخت‌های لازم از جمله شبکه آب، فاضلاب، گاز و برق را برای این طرح در کمترین زمان تامین کنند.

رحمتی همچنین با حضور در مزار شهدای دوران دفاع مقدس و خانواده شهید یگانه با شهدای دوران دفاع مقدس تجدید عهد کرد.

پایان پیام/۶۰۰۰۷/س