از سرگیری تظاهرات گروه پرچم‌های سیاه علیه نتانیاهو در میدان بالفور
از سرگیری تظاهرات گروه پرچم‌های سیاه علیه نتانیاهو در میدان بالفور

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از ازسرگیری تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند. به گزارش منابع خبری صهیونیست، اعضای گروه  معترض موسوم به «پرچم‌های سیاه» شنبه شب در میدان «بالفور» تجمع کرده اند. این مکان در غرب شهر قدس اشغالی مجاور اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی است. […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری از ازسرگیری تظاهرات علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش منابع خبری صهیونیست، اعضای گروه  معترض موسوم به «پرچم‌های سیاه» شنبه شب در میدان «بالفور» تجمع کرده اند. این مکان در غرب شهر قدس اشغالی مجاور اقامتگاه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی است. منابع خبری از حضور نیروهای امنیتی در خیابان های منتهی به اقامتگاه نتانیاهو خبر دادند.

گروه مخالف پرچم‌های سیاه و برخی دیگر از جمله سازمان دهندگان این تظاهرات هستند . آن‌ها نتانیاهو را به فساد مالی و سو مدیریت متهم کرده‌اند و هر شنبه علیه  او تظاهرات می‌کنند.

قبل از آغاز درگیری تازه صهیونیست‌ها با مقاومت، شماری از مخالفان بنیامین نتانیاهو ، رژیم اسرائیل مقابل اقامتگاه وی در قدس اشغالی تجمع کردند. به گفته شاهدان، پلیس ضد شورش با تظاهرات‌کنندگان رفتار خشونت‌آمیزی داشت و مانع حرکت اتوبوس آن‌ها برای رسیدن به مکان تجمع شد. مخالفان نتانیاهو در اعتراض به پلیس در خیابان‌ها دراز کشیدند .

دامنه این اعتراض‌ها به شهر تل آویو نیز کشیده شد و هواداران گروه پرچم‌های سیاه در میدان معروف «حابیما» تجمع کرده  و علیه نتانیاهو شعار دادند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با فشارهای زیادی مواجه گشته و شکست برابر مقاومت نیز بر مشکلات وی افزوده است. 

«یائیر لاپید» مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «یش عتید»، روز جمعه و پس از موافقت کابینه امنیتی رژیم صهیونستی با آتش‌بس، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر، نخست‌وزیر این رژیم را به باد انتقاد گرفت.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» با ترجمه بخشی از توئیت به لاپید به نقل از او نوشت: «شهرک‌نشینان -به‌ویژه ساکنان [شهرک‌های] اطراف غزه- در معرض موشک‌باران شدید قرار گرفتند و در مقابل، دستاورد یا تغییری عایدشان نشد.»

مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی ادامه داد: «ناکامی‌های نتانیاهو از “مرون” (اشاره به حادثه هلاکت صهیونیست‌ها در کوه مرون) به غزه و از [مسجد] الاقصی به لد (اشاره به تظاهرات فلسطینیان در شهر لد) رسیده است. زمان رفتن او فرا رسیده است.»

این انتقادات در حالی علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطرح شده  که پس شکست تل‌آویو در جنگ با گروه‌های فلسطینی، پایگاه خبری شبکه «روسیا الیوم» به نقل از روزنامه «تایمز اسرائیل» گزارش داد که «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و  رئیس حزب «اسرائیل بیتنا»‌ و همچنین «ایتامار بن غفیر» رئیس گروه تندروی «عوتسما یهودیت»‌ در سرزمین‌های اشغالی نیز به شدت از نتانیاهو انتقاد کرده‌اند.

انتهای پیام/