اردوغان: اسرائیل، تروریست و ظالم است
اردوغان: اسرائیل، تروریست و ظالم است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه شامگاه شنبه به تحولات قدس اشغالی و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به معترضان فلسطینی واکنش نشان داد. اردوغان با بیان اینکه ترکیه همیشه در کنار برادران خود در قدس و در کنار مسلمانان در کل فلسطین خواهد بود، خواستار توقف فوری تمام حملات به […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه شامگاه شنبه به تحولات قدس اشغالی و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به معترضان فلسطینی واکنش نشان داد.

اردوغان با بیان اینکه ترکیه همیشه در کنار برادران خود در قدس و در کنار مسلمانان در کل فلسطین خواهد بود، خواستار توقف فوری تمام حملات به مسلمانان و مسجد الاقصی در قدس شد.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی»، وی در ادامه گفت: «جهانی که از بیت‌المقدس و مسلمانان محافظت نمی‌کند، به خود خیانت کرده و ترجیح داد خودکشی کند…  وظیفه هر فرد است که در برابر ظالمانی که حملات وحشیانه و غیراخلاقی به بیت‌المقدس، خانه سه دین انجام می‌دهند، بایستد».

وی همچنین افزود: «اسرائیل کشوری تروریست و ظالم است که به مسلمانانی که از مقدسات خود محافظت می‌کنند و میهن و خانه‌های خود را که هزاران سال در بیت‌المقدس به ارث رسیده است، حمله می‌کند».

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهور ترکیه تصریح کرد: «همه از طریق سکوت یا نشان ندادن موضعی قابل توجه، شریک بی‌عدالتی در بیت‌المقدس هستند و به طور غیر مستقیم از حملات اسرائیل حمایت می‌کنند».

در حال تکمیل…