اردن: برای اتمام اشغالگری اسرائیل، از تمام امکانات استفاده خواهیم کرد
اردن: برای اتمام اشغالگری اسرائیل، از تمام امکانات استفاده خواهیم کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن تأکید کرد که رژیم صهیونیستی، اساس تمام شرارتها است. پایگاه خبری «المقر» به نقل از الصفدی گزارش داد، علت تمام تنش‌هایی که در حال حاضر، صورت می‌گیرد، همین اشغالگری غیر قانونی است. وی تصریح کرد، اردن تمام توانمندی خود را به کار خواهد […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن تأکید کرد که رژیم صهیونیستی، اساس تمام شرارتها است.

پایگاه خبری «المقر» به نقل از الصفدی گزارش داد، علت تمام تنش‌هایی که در حال حاضر، صورت می‌گیرد، همین اشغالگری غیر قانونی است.

وی تصریح کرد، اردن تمام توانمندی خود را به کار خواهد گرفت تا به اشغالگری پایان دهد و حاکمیت فلسطین بر سراسر خاک این کشور، برقرار شود.

وزیر خارجه اردن خاطر نشان کرد، پیش از تنش اخیر، دائما برای احقاق حقوق مردم فلسطین تلاش می‌شد؛ زیرا تا زمانی که مردم فلسطین به حقوق خود دست نیابند، منطقه رنگ آرامش و صلح به خود نخواهد دید.

الصفدی با اشاره به تماسهای پادشاه اردن با کشورهای دنیا و طرفهای فلسطینی بر حل بحران کنونی، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی باید اقدامات خود را متوقف کند.

انتهای پیام/ص