ارائه خدمات بهتر به شهروندان در گرو تعامل تعامل بین بخشی نهادهای خدماتی
ارائه خدمات بهتر به شهروندان در گرو تعامل تعامل بین بخشی نهادهای خدماتی

ارائه خدمات بهتر به شهروندان در گرو تعامل تعامل بین بخشی نهادهای خدماتی شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: ارتقای خدمات رسانی شایسته با تعاملات همه جانبه دستگاه های خدمات رسان محقق می شود. به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در دیدار با عباس حسامی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، با […]




ارائه خدمات بهتر به شهروندان در گرو تعامل تعامل بین بخشی نهادهای خدماتی

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: ارتقای خدمات رسانی شایسته با تعاملات همه جانبه دستگاه های خدمات رسان محقق می شود.

به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در دیدار با عباس حسامی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، با تقدیر از تعامل و مشارکت قابل ارزش اداره برق  اظهار کرد: ارتباط دوسویه بین شرکت توزیع نیروی برق‌ و شهرداری ، در ارایه خدمات شهروندی اجتناب‌ناپذیر است.

وی ضمن تاکید برحل مشکلات شهروندان با بیان اینکه ایجادروشنایی معابرو نور پردازی، امنیت شهری و ایجاد فضای آرامش بخش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد افزود: ارتقای خدمات رسانی شایسته با تعاملات همه جانبه دستگاه های خدمات رسان محقق می شود.

زارعی با بیان اینکه تعامل خوب و سازنده شرکت توزیع برق و شهرداری ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان را به همراه دارد بر ضرورت هماهنگی های دائمی بین این دو مجموعه جهت اجرای پروژه های عمرانی، جابه جایی تأسیسات، اجرای انشعابات تصریح کرد: امیدوارم تعامل بین شهرداری و اداره برق بیشتر از قبل باشد تا زمینه خدمت رسانی شایسته برای شهروندان فراهم شود.

مدیر عامل توزیع نیروی برق تبریز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات مجموعه مدیریت شهری منطقه ۱۰ و تعامل مجموعه شهرداری در راستای ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان، گفت: اجرای هر طرح شهری در راستای ارتقای زندگی شهری و تأمین رفاه و رضایتمندی شهروندان است که اداره برق نیز در حوزه تخصصی خود این آمادگی را دارد تا با تعامل و هم افزایی با مدیریت شهری در راستای ارتقای رضایت مردم گام بردارد.

تعامل فیمابین و بررسی راهکارهای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از اهداف این نشست بود .