ادعای بلومبرگ: بازرسان آژانس هر ماه، سه بازدید سرزده از تاسیسات اتمی ایران داشته‌اند
ادعای بلومبرگ: بازرسان آژانس هر ماه، سه بازدید سرزده از تاسیسات اتمی ایران داشته‌اند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال ۲۰۲۰ در هر ماه حدود سه بازدید سرزده از تاسیسات هسته‌ای ایران انجام داده است.  بلومبرگ بر اساس گزارش محدودی که به دیپلماتهای آژانس ارائه شده و به روئیت این خبرگزاری رسیده مدعی شد، میزان بازرسیهای بازرسان […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سال ۲۰۲۰ در هر ماه حدود سه بازدید سرزده از تاسیسات هسته‌ای ایران انجام داده است. 

بلومبرگ بر اساس گزارش محدودی که به دیپلماتهای آژانس ارائه شده و به روئیت این خبرگزاری رسیده مدعی شد، میزان بازرسیهای بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ایران در سال ۲۰۲۰ تقریبا رکورد زده است.

طبق ادعای این گزارش، یک پنجم از ۱۶۱ بازرسی سرزده بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در سراسر جهان در سال ۲۰۲۰ از تاسیسات هسته‌ای ایران بوده است. 

خبرگزرای بلومبرگ با اشاره به خروج «دونالد ترامپ» از توافق هسته ای ۲۰۱۵ و افزایش فعالیتهای هسته ای ایران در واکنش به عدم اجرای تعهدات طرفین دیگر برجام در ادامه تاکید کرد که بازرسیهای سرزده از تاسیسات هسته ای ایران کلید اصلی برای اطلاع از فعالیتهای هسته ای ایران در این شرایط بوده است.

انتهای پیام/م