اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای بیماران صعب العلاج در بیمه سلامت/ نسخه الکترونیک و صرفه جویی ۱۰۰۰ میلیاردی
اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای بیماران صعب العلاج در بیمه سلامت/ نسخه الکترونیک و صرفه جویی ۱۰۰۰ میلیاردی

[ad_1] مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بیمه سلامت کشور از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای بیماران صعب العلاج در بیمه سلامت خبر داد. به گزارش قلم پرس،از بناب، وحید پورشاسب بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت در شهرستان بناب از الکترونیکی شدن نسخه های درمانی در راستای کاهش مصرف کاغذ […]

[ad_1]


مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بیمه سلامت کشور از اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای بیماران صعب العلاج در بیمه سلامت خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از بناب، وحید پورشاسب بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت در شهرستان بناب از الکترونیکی شدن نسخه های درمانی در راستای کاهش مصرف کاغذ و صرفه جویی هزینه‌ها خبر داد و  اظهار کرد: با الکترونیکی کردن نسخه‌های پزشکی سالانه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در هزینه‌ها صرفه‌جویی شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان بیمه سلامت شهرستان بناب نهمین ساختمان از مجموع ۲۲ ساختمانی است که در سال جاری توسط سازمان بیمه سلامت تکمیل می شود.

پورشاسب با اشاره به احداث ۱۸ ساختمان بیمه سلامت در سطح استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: این استان پیشرو در زمینه ساخت ساختمان ادارات بیمه سلامت است و قطعاً با احداث ساختمان مردم خدمات را بهتر و راحت تر دریافت خواهند کرد.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بیمه سلامت کشور سپس طرح دارویار را در ادامه اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی دانست و تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد اجرای صد در صدی این طرح در سراسر کشور باشیم.

وی اذعان کرد: تا قبل از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی تنها در سال ۹۹ بالغ بر ۲۰ میلیون جلد دفترچه با هزینه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای بیمه شدگان صادر می شد که پس از اجرای این طرح این هزینه‌ها ذخیره و در جای دیگر هزینه می شود.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بیمه سلامت کشور همچنین با اشاره به اینکه در پایان سال ۱۴۰۰ حدود ۴۰ میلیون نفر بیمه شده در کل کشور در بیمه سلامت عضویت داشتند، افزود: بنا به دستور رئیس جمهور مبنی بر بیمه آحاد جامعه مخصوصاً اقشار ضعیف و دهک های پایین تا آخر تیرماه سال جاری بالغ بر ۴۵ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی بیمه سلامت کشور در ادامه یکی از اقدامات قابل توجه دولت را بیمه درمانی بیماران صعب العلاج برشمرد و گفت: در بودجه سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان برای درمان بیماران صعب العلاج در نظر گرفته شده است.

پورشاسب خاطرنشان کرد: ۲۲ پروژه دیگر در سازمان بیمه سلامت طی سال جاری در سطح کشور به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/


[ad_2]