احزاب و گروه‌های سیاسی در مسائل راهبردی استان فعالانه عمل کنند/مسئولان طی یکسال گذشته ۷۰ برابر چهار سال دولت قبلی ارتباط مردمی داشتند
احزاب و گروه‌های سیاسی در مسائل راهبردی استان فعالانه عمل کنند/مسئولان طی یکسال گذشته ۷۰ برابر چهار سال دولت قبلی ارتباط مردمی داشتند

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی گفت: احزاب و گروه های سیاسی در مسائل راهبردی مربوط به جغرافیای استان فعال برخورد کنند و صرفا به موضع‌گیری در چارچوب اساسنامه‌های حزبی و جناحی بسنده نکنند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز  در دیدار با اعضای خانه احزاب استان، اظهار کرد: احزاب و گروه های سیاسی […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان شرقی گفت: احزاب و گروه های سیاسی در مسائل راهبردی مربوط به جغرافیای استان فعال برخورد کنند و صرفا به موضع‌گیری در چارچوب اساسنامه‌های حزبی و جناحی بسنده نکنند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم ظهر امروز  در دیدار با اعضای خانه احزاب استان، اظهار کرد: احزاب و گروه های سیاسی از مولفه های رشد جامعه در عرصه‌های مختلف علمی، فکری، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هستند و مهم‌ترین کارکرد آنها، کنش‌گری در خصوص مسائل مختلف جامعه است که اگر این امر اتفاق نیفتد آن جامعه، جامعه‌ای خفته، بسته و غیرفعال خواهد بود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های نظام اسلامی، کنش‌گری و فعال بودن اقشار مختلف جامعه است؛ آمادگی پذیرش شدیدترین انتقادها نیز به دلیل عقبه فکری و مکتبی نظام وجود دارد، اما معارضه با نظام و معارضه با ارزش‌ها، خط قرمز است.

خرم اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی، تمام دیدگاه‌ها، بیانات و موضع‌گیری‌های گروه های سیاسی با آغوش باز قابل پذیرش است و هیچ گونه موضع سختی در مقابل آنها اعمال نمی شود.

وی با بیان اینکه احزاب و گروه های سیاسی می توانند در رشد و توسعه فکری جامعه موثر واقع شوند، اضافه کرد: گروه های سیاسی و احزاب از لحاظ اجتماعی و سیاسی نگاه متوزان داشته باشند و از افراط و تفریط پرهیز کنند.

خرّم ادامه داد: دولت سیزدهم به شعار خود که دولت مردمی و ایران قوی بود کاملا پای‌بند است و تمام مسئولان در این دولت با برنامه در پیشبرد اهداف تلاش می کنند و روزمرگی در دولت سیزدهم وجود ندارد.

وی با اشاره به عملکرد دولت در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، گفت: همه مسئولان استان در راستای ترقی و تعالی جامعه و رشد و پیشبرد مسائل جامعه تلاش می کنند و در یک سال گذشته مدیران و مسئولان استانی ۷۰ برابر چهار سال دولت قبلی ارتباط مردمی داشته اند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در یک سال گذشته تلاش کرده ایم از ظرفیت نخبگان استان در حوزه های مختلف بهره مند شده و ارتباط دوسویه بین نخبگان و صنایع استان را ایجاد کنیم.

وی گفت: برای مدیریت و مقابله با بحران آب، برق و گاز در استان، اتاق فکر تشکیل شده و نیازهای استان پیش بینی و اقدامات لازم در این خصوص انجام گرفت؛ به‌طوری‌که در تابستان سال جاری با قطعی آب و برق در استان مواجه نشدیم.

انتهای پیام/


[ad_2]