اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی مشترک در محدوده شهرداری منطقه ۸
اجرای پروژه‌های عمرانی و زیربنایی مشترک در محدوده شهرداری منطقه ۸

[ad_1] ‌شهردار منطقه ۸ تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان بر لزوم اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در محدوده مرکزی شهر تاکید کرد. به گزارش قلم پرس، در این جلسه رضا جانفشان نوبری در سخنانی با اشاره به وجود پروژه‌های مشارکتی با شرکت عمران و توسعه در بافت مرکزی شهر تبریز گفت: خوشبختانه […]

[ad_1]

‌شهردار منطقه ۸ تبریز در دیدار با مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان بر لزوم اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در محدوده مرکزی شهر تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس، در این جلسه رضا جانفشان نوبری در سخنانی با اشاره به وجود پروژه‌های مشارکتی با شرکت عمران و توسعه در بافت مرکزی شهر تبریز گفت: خوشبختانه تعامل خوبی با شرکت عمران و توسعه آذربایجان داریم و تلاش داریم به‌زودی شاهد اجرا و اتمام این پروژه‌ها باشیم.
وی ادامه داد: شهرداری منطقه ۸ تبریز می‌تواند با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، پروژه‌های مهم و زیربنایی را در سطح منطقه اجرا کند.
جانفشان گفت: با اجرا و اتمام پروژه‌های عمرانی، خدماتی و زیربنایی شاهد پیشرفت و توسعه محدوده مرکزی شهر تبریز خواهیم بود.
در ادامه بابک شریفی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان، از آمادگی این شرکت برای همکاری در اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و بازآفرینی شهری با شهرداری منطقه ۸ در محدوده مرکزی شهر خبر داد.

[ad_2]