اجرای عملیات شبکه اختصاصی فیبر نوری به طول ۳۳ کیلومتر
اجرای عملیات شبکه اختصاصی فیبر نوری به طول ۳۳ کیلومتر

اجرای عملیات شبکه اختصاصی فیبر نوری به طول ۳۳ کیلومتر مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از اجرای عملیات شبکه اختصاصی فیبر نوری به طول ۳۳ کیلومتر در سطح شهر تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس،، جلیل ابهری اظهار کرد: مطابق ماموریت محول شده به سازمان عمران از ۵۰ کیلومتر شبکه […]




اجرای عملیات شبکه اختصاصی فیبر نوری به طول ۳۳ کیلومتر

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از اجرای عملیات شبکه اختصاصی فیبر نوری به طول ۳۳ کیلومتر در سطح شهر تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، جلیل ابهری اظهار کرد: مطابق ماموریت محول شده به سازمان عمران از ۵۰ کیلومتر شبکه اختصاصی فیبر نوری تاکنون ۳۳ کیلومتر آن اجرا شده است.

وی افزود: هوشمندسازی و مدیریت پایدار از اهداف مدیریت شهری جدید تبریز بوده که نیاز است زیرساخت‌های آن همچون فیبر نوری ایجاد شود.

ابهری ادامه داد: مطابق قرارداد منعقد شده با شهرداری تبریز به عنوان کارفرما، این سازمان تاکنون ۳۳ کیلومتر از شبکه اختصاصی فیبر نوری در سطح شهر تبریز را اجرایی کرده است.

مدیرعامل سازمان عمران در ادامه گفت: هدف شهرداری تبریز توسعه فیبر نوری و بهره‌مندی عموم شهروندان در راستای ایجاد شهری پایدار است، که این سازمان تلاش دارد در کمترین زمان ممکن و با ارائه خدمات بهینه به شهروندان این امر را میسر سازد.

وی تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که تمام ظرفیت‌های خود را به سمت منافع ملی سوق دهیم تا توسعه پایدار شتاب بیشتری بگیرد.