اجاره منافع و حق بهره برداری از پارکینگ تربیت
اجاره منافع و حق بهره برداری از پارکینگ تربیت

به گزارش قلم پرس، سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در نظر دارد، اجاره منافع و حق بهره برداری از پارکینگ تربیت واقع در خیابان امام حدفاصل میدان ساعت و سه راه طالقانی را  به شرح  ذیل به مدت یک سال از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقوقی واجد […]

به گزارش قلم پرس، سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در نظر دارد، اجاره منافع و حق بهره برداری از پارکینگ تربیت واقع در خیابان امام حدفاصل میدان ساعت و سه راه طالقانی را  به شرح  ذیل به مدت یک سال از طریق مزایده عمومی به اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. لازم به ذکر است کلیه مراحل برگزاری مزایده، اعم از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد و بازگشائی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد.

پایه مزایده: سالانه به مبلغ ۱۳/۴۴۰/۰۰۰/۰۰۰ریال

سپرده شرکت درمزایده: ۶۷۲/۰۰۰/۰۰۰ریال

شرایط مزایده :

۱- واریز سپرده شرکت در مزایده به حساب سازمان و یا ارائه ضمانت نامه بانکی به همان میزان به نام سازمان

۲- مهلت دریافت اسناد مزایده از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۱ تا ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ از طریق سامانه ستاد

۳- مهلت بارگذاری مدارک به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روزشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۶تا ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ می باشد. سپرده شرکت در مزایده به صورت حضوری تا ساعت ۱۳روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ به امور قراردادهای سازمان واقع در طبقه سوم پارکینگ سهند تحویل داده شود.

   ۴- تاریخ بازگشائی پیشنهادها ساعت۱۴:۳۰روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ در بستر سامانه ستاد و در محل اتاق جلسه سازمان واقع در طبقه چهار پارکینگ سهند خواهد بود.

۵- اشخاص حقوقی که موضوع فعالیت پارکینگداری در اساسنامه شرکت قید شده باشد مجاز به شرکت در مزایده می باشند.

   ۶- چنانچه برندگان اول و دوم مزایده در مهلت مقرر حاضر به انعقاد قرارداد نشوند یا نسبت به تهیه و تسلیم ضمانت نامه انجام تعهدات اقدام نکنند، سپرده ایشان به ترتیب به نفع سازمان ضبط خواهد شد.

۷- پرداخت هزینه درج آگهی مزایده به عهده برنده نهایی خواهد بود.

۸- سایر شرایط و جزئیات در اسناد مزایده درج گردیده است.