اتصال خیابان ارتش به حافظ از طریق تعریض و احداث خیابان شهید منتظری
اتصال خیابان ارتش به حافظ از طریق تعریض و احداث خیابان شهید منتظری

شهردار منطقه ۳ تبریز از آغاز عملیات تعریض خیابان ۲۴ متری شهید منتظری در ضلع شمالی مرکز فرهنگی تاریخی پارک باغشمال خبر داد و گفت: با تعریض این خیابان خیابان ارتش به حافظ متصل می شود. به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات تعریض و احداث خیابان  ۲۴ متری […]



شهردار منطقه ۳ تبریز از آغاز عملیات تعریض خیابان ۲۴ متری شهید منتظری در ضلع شمالی مرکز فرهنگی تاریخی پارک باغشمال خبر داد و گفت: با تعریض این خیابان خیابان ارتش به حافظ متصل می شود.

به گزارش قلم پرس، یعقوب وحیدکیا با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات تعریض و احداث خیابان  ۲۴ متری منتظری در ضلع شمالی پارک باغشمال آغاز شده که بر این اساس فنس های دیواره پارک و همچنین نخاله های ساختمانی جمع آوری شده است.
وی افزود: همچنین هماهنگی های لازم با سازمان سیما منظر شهرداری انجام شده تا نسبت به جابجایی درختان واقع در مسیر تعریض اقدام شود.
شهردار منطقه ۳ طول این پروژه را ۳۵۰ متر عنوان کرد و گفت: با پایان این پروژه تردد شهروندان در این مسیر تسهیل شده و به خاطر دسترسی این خیابان از ارتش به حافظ، از ترافیک خیابان ارتش کاسته خواهد شد.
وحیدکیا افزود: به دلیل قرار داشتن واحدهای مسکونی و عرض کم خیابان شهید منتظری در کنار پارک باغشمال امکان تردد وسایل حمل و نقل در این محدوده با مشکل مواجه بود که برای راحتی شهروندان و سهولت در رفت و آمد اهالی و همچنین دسترسی شهروندان به پارک باغشمال و خیابان حافظ از سمت ارتش، شهرداری منطقه ۳ نسبت به تعریض این خیابان اقدام می کند.
وی گفت: با تعریض این خیابان علاوه بر اینکه رفت و آمد شهروندان بدون هیچ مشکلی صورت خواهد گرفت، بلکه راه دسترسی شهروندان به مرکز فرهنگی تفریحی پارک باغشمال و خیابان ارتش به حافظ و بالعکس نیز به سهولت امکان پذیر خواهد بود.