ابلاغ اعتبار ۷۱۰ میلیارد تومانی محرومیت زدایی به آذربایجان‌شرقی
ابلاغ اعتبار ۷۱۰ میلیارد تومانی محرومیت زدایی به آذربایجان‌شرقی

[ad_1] رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از ابلاغ اعتبار ۷۱۰ میلیارد تومانی محرومیت زدایی به استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد فرشکاران عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: پیشنهاد کردیم اختیار توزیع اعتبارات محرومیت زدایی را به استان ها واگذار کنند که اخیرا در همین راستا […]

[ad_1]


رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از ابلاغ اعتبار ۷۱۰ میلیارد تومانی محرومیت زدایی به استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محمد فرشکاران عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: پیشنهاد کردیم اختیار توزیع اعتبارات محرومیت زدایی را به استان ها واگذار کنند که اخیرا در همین راستا به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور شیوه نامه جدیدی ابلاغ شد و روند کار تغییر کرد.

وی افزود: یکی از منابع اصلی تامین اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری شناسایی و فروش اموال مازاد است و ضرورت دارد، دستگاه ها به جد پیگیر این امر باشند.

فرشکاران ادامه داد: با توجه به ابلاغ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرشتان ها، کمیته برنامه ریزی شهرستان ها هم برگزار می شود و باید مدیران مرکز استان با مدیران شهرستانی هماهنگی های لازم را به عمل آورند تا در اجرای پروژه های شهرستان ها الگوی مشخصی وجود داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان سعی بر مبادله موافقت نامه ها و تسریع در موضوع پروژه های سفر ریاست جمهوری را در دستور کار قرا دهند.

وی یادآور شد: اخیرا در ارتباط با اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیصاتی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت استانی و ملی دریافت کردیم و لازم است دستگاه ها نسبت به اخذ تخصیصات مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

فرشکاران خاطرنشان ساخت: یک چهارم از اعتبارات ۴۰.۵ همتی سفر ریاست جمهوری یعنی در حدود ۱۰.۵ همت مربوط به سازمان برنامه و بودجه کشور است که ما پیگیر مصوبات هستیم و جلسات مربوطه هم با حضور دستگاه ها شکل خواهد گرفت.

این مسوول در پایان صحبت های خود از ابلاغ اعتبار ۷۱۰ میلیارد تومانی محرومیت زدایی به استان خبر داد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶


[ad_2]