ابراز نگرانی ازبکستان از افزایش تنش در قدس شریف
ابراز نگرانی ازبکستان از افزایش تنش در قدس شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، وزارت امور خارجه ازبکستان با صدور بیانیه ای از افزایش تنش در قدس شریف نگرانی عمیق خود را ابراز کرد. وزارت امور خارجه ازبکستان در این بیانیه ای خود افزود: ما از طرفین توقف فوری اقدامات خشونت‌آمیز، خودداری از تشدید اوضاع و جلوگیری از خونریزی، اتخاذ تمام اقدامات […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، وزارت امور خارجه ازبکستان با صدور بیانیه ای از افزایش تنش در قدس شریف نگرانی عمیق خود را ابراز کرد.

وزارت امور خارجه ازبکستان در این بیانیه ای خود افزود: ما از طرفین توقف فوری اقدامات خشونت‌آمیز، خودداری از تشدید اوضاع و جلوگیری از خونریزی، اتخاذ تمام اقدامات مورد نیاز برای حل و فصل مناقشات از طریق راه های سیاسی و دیپلماتیک در آستانه عید سعید فطر عید بزرگ مسلمین درخواست می‌کنیم.

وزارت امور خارجه ازبکستان همچنین تاکید کرد که باید به وضعیت موجود در مسجدالاقصی و دیگر اماکن مقدس در قدس احترام گذاشته شود.

وزارت امور خارجه ازبکستان در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات فلسطین و اسرائیل باید طبق مقررات حقوق بین المللی، بر اساس  قطعنامه های قبلی شورای امنیت سازمان ملل متحد و اصل «دو کشور برای دو مردم» حل و فصل شود.

انتهای پیام/.