آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برای اجرای طرح «خانه من»
آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برای اجرای طرح «خانه من»

آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برای اجرای طرح «خانه من» شهردار منطقه ۱۰ تبریز در دیدار با رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ گفت: با هدف افزایش سرانه مطالعه، این منطقه آمادگی اجرای طرح «خانه من» در مدارس را دارد. به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در این دیدار با اشاره به […]




آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برای اجرای طرح «خانه من»

شهردار منطقه ۱۰ تبریز در دیدار با رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ گفت: با هدف افزایش سرانه مطالعه، این منطقه آمادگی اجرای طرح «خانه من» در مدارس را دارد.

به گزارش قلم پرس،، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در این دیدار با اشاره به تاکید شهردار تبریز در اجرای طرح «خانه من» در مدارس سطح حوزه، افزود: با هدف ارتقاء سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی سطح منطقه، ایجاد انگیزه برای مطالعه در بین دانش آموزان و افزایش سرانه مطالعه ، تقویت مشارکت مجموعه شهرداری با مراکز آموزشی در سطح منطقه، توجه بیش از پیش به مراکز فرهنگی و کتابخانه های مدارس در اولویت خدمات رسانی قرار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا توجه به آسایش و نشاط دانش آموزان، رسیدگی و رفع مشکلات و تجهیز کتابخانه ها  و دیگر امکانات سخت افزاری مدارس سطح حوزه از چشم اندازهای ما در بودجه سال آینده است.

زارعی ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات به دانش آموزان و انجام اقدامات لازم برای رضایت آنان، زیباسازی مراکز آموزشی و جلوه بخشیدن به محیط مدارس، ایمنی‌سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی و باز پیرایی فضای سبز را از دیگر برنامه‌های اجرای طرح خانه من عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح نیازمند تمهیدات و تدابیر لازم در زمینه‌های مختلف است، افزود: با برنامه‌ریزی و ابلاغ وظایف هر یک از واحدهای  زیر مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ و تاکید بر حسن انجام کار سعی خواهیم کرد، خدمات در خور شأن تعلیم و تربیت از خود نشان دهیم.

در ادامه این جلسه سیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۵ نیز رویکرد مدیریت شهری در بهره مندی مدارس از خدمات شهرداری منطقه ۱۰ را قابل تقدیر دانست و گفت: محیط مدرسه دومین خانواده دانش آموزان محسوب می شود که خوشبختانه شهرداری منطقه ۱۰ همکاری تنگاتنگی با آموزش و پرورش داشته است.