آماده‌سازی مقدمات مانور ۱۰ هزار نفری آمادگی در برابر بلایای طبیعی
آماده‌سازی مقدمات مانور ۱۰ هزار نفری آمادگی در برابر بلایای طبیعی

آماده‌سازی مقدمات مانور ۱۰ هزار نفری آمادگی در برابر بلایای طبیعی شهردار منطقه ۳ تبریز از آماده سازی مقدمات برگزاری مانور بزرگ ده هزار نفری آمادگی در برابر بلایای طبیعی به ویژه زلزله زلزله در سایت شهدای ارتش خبر داد. به گزارش قلم پرس،، علی قاسمی با اعلام این مطلب گفت: در این سایت به […]



آماده‌سازی مقدمات مانور ۱۰ هزار نفری آمادگی در برابر بلایای طبیعی

شهردار منطقه ۳ تبریز از آماده سازی مقدمات برگزاری مانور بزرگ ده هزار نفری آمادگی در برابر بلایای طبیعی به ویژه زلزله زلزله در سایت شهدای ارتش خبر داد.

به گزارش قلم پرس،، علی قاسمی با اعلام این مطلب گفت: در این سایت به منظور شبیه سازی یک ناحیه شهری، زیرساخت های مورد نیاز توسط شهرداری تبریز و دستگاه‌های عملیاتی عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تبریز در سایت شهدای ارتش آماده شده است.

او افزود: با توجه به اینکه مانور فوق با تصویب شورای تامین در حوزه منطقه ۳ و در محل سایت شهدای ارتش برگزار خواهد شد، مقدمات برگزاری مانور از جمله آماده سازی محل برگزاری، فضاسازی محیطی، اطلاع رسانی گسترده از سوی این منطقه انجام گرفته است.

قاسمی با تاکید بر اینکه زلزله و سایر حوادث مشابه در نقاط مختلف کشور، ضرورت حفظ آمادگی در برابر این نوع حوادث را بیش از پیش آشکار می سازد و برگزاری مانور یکی از راه های حفظ این آمادگی است، گفت: این مانور با همکاری تمامی دستگاه‌های استانی و شهرستانی در سطح تبریز برگزار می شود.