آغاز پروژه احداث فضای سبز و زمین بازی در یکی از محلات کم برخوردار منطقه ۱
آغاز پروژه احداث فضای سبز و زمین بازی در یکی از محلات کم برخوردار منطقه ۱

شهردار منطقه ۱ از آغاز پروژه احداث فضای سبز و زمین بازی در یکی از محلات کم برخوردار این منطقه در آخر خیابان شهدای کوی لاله خبر داد. به گزارش قلم پرس، حمید شاهوردی ضمن بازدید میدانی از موقعیت اجرائی این پروژه به همراه معاونان و مدیران منطقه بیان کرد: حفظ، پاسداشت و گسترش فضاهای […]



شهردار منطقه ۱ از آغاز پروژه احداث فضای سبز و زمین بازی در یکی از محلات کم برخوردار این منطقه در آخر خیابان شهدای کوی لاله خبر داد.

به گزارش قلم پرس، حمید شاهوردی ضمن بازدید میدانی از موقعیت اجرائی این پروژه به همراه معاونان و مدیران منطقه بیان کرد: حفظ، پاسداشت و گسترش فضاهای سبز یکی از اولویت‌های اجرائی در پروژه‌های این منطقه است و افزایش سرانه در این حوزه از اهداف مهم منطقه بوده و بر همین اساس در نظر داریم که با نگاه به پتانسیل‌های منطقه به ویژه در مناطق کم برخوردار با اهتمام جدی در این راستا گام برداریم.
وی افزود: یکی از این محلاتی که می‌تواند با بهره‌مندی از برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در منطقه تبدیل به فضای سبز و احداث فضای بازی شود، مسیر آخر خیابان شهدا در عباسی و کوی لاله است که طبق بررسی‌های بعمل آمده دارای پتانسیل مهمی برای گسترش فضای سبز و همچنین ایفای نقش در زمان‌های بحران و حوادث غیر مترقبه است.
شاهوردی گفت: بر همین اساس پروژه احداث فضای سبز و زمین بازی در این محدوده آغاز و مراحل اولیه آن در دست اقدام است.