آسفالت‌ریزی کوی هاشمی‌وند خیابان گرو
آسفالت‌ریزی کوی هاشمی‌وند خیابان گرو

[ad_1] شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات آسفالت ریزی اساسی کوی هاشمی وند در خیابان گرو خبر داد. به گزارش قلم پرس، حسن گنجی با اعلام خبر فوق، گفت: در تداوم اجرای عملیات آسفالت ریزی معابر و مسیرهای سطح حوزه در قالب طرح ضربتی نگهداشت شهری، با هدف ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات آسفالت ریزی اساسی کوی هاشمی وند در خیابان گرو خبر داد.

به گزارش قلم پرس، حسن گنجی با اعلام خبر فوق، گفت: در تداوم اجرای عملیات آسفالت ریزی معابر و مسیرهای سطح حوزه در قالب طرح ضربتی نگهداشت شهری، با هدف ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب سازی محیط و با توجه به درخواستهای شهروندان مبنی بر ساماندهی آسفالت کوی هاشمی وند واقع در خیابان گرو، از سوی معاونت فنی عمرانی این منطقه عملیات آسفالت‌ریزی کوی مذکور اجرا شد.
وی اجرای عملیات عمرانی آسفالت ریزی کوی هاشمی وند را با استفاده از ۴۰ تن آسفالت اعلام کرد و افزود: این عملیات در ۴۰۰ متر مربع مساحت به انجام رسیده است.
شهردار منطقه ۱۰ در خصوص حل مشکلات و دغدغه های شهروندان این محله و رفع آن، اظهار کرد: با توجه به اینکه اهالی محل مدت های طولانی در تردد دچار مشکل شده بودند، در راستای پاسخگوئی به درخواست شهروندان، اجرای عملیات آسفالت ریزی رویه در تسهیل تردد در این مسیر بسیار موثر است.
 

[ad_2]