آسفالت‌ریزی اساسی کوچه شهید صفرپور در خیابان امامیه
آسفالت‌ریزی اساسی کوچه شهید صفرپور در خیابان امامیه

شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای عملیات آسفالت‌ریزی اساسی کوچه هفتم (شهید صفرپور) و فرعی‌های آن در خیابان امامیه خبر داد. به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند از تداوم عملیات بهسازی معابر خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال ساکنان، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و یکدست کردن معابر، اکیپ‌های معاونت فنی و عمرانی […]



شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای عملیات آسفالت‌ریزی اساسی کوچه هفتم (شهید صفرپور) و فرعی‌های آن در خیابان امامیه خبر داد.

به گزارش قلم پرس، اکبر پورخردمند از تداوم عملیات بهسازی معابر خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال ساکنان، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و یکدست کردن معابر، اکیپ‌های معاونت فنی و عمرانی منطقه به صورت همزمان در چند مسیر مختلف، عملیات توزیع آسفالت را انجام می‌دهند.
وی افزود: در این راستا و با نگاه عدالت‌محورانه در محلات به منظور پاسخگوئی مناسب به درخواست اهالی کوچه هفتم (شهید صفرپور) در خیابان امامیه و برای تأمین رفاه حال ساکنان آن به هنگام تردد، از سوی معاونت فنی عمرانی منطقه ۳ عملیات آسفالت‌ریزی رویه کوچه مذکور در حال انجام است.
وی با بیان اینکه برای انجام این عملیات از ۲۰۰ تن آسفالت استفاده شده است، اظهار کرد: نیروهای معاونت فنی و عمرانی منطقه قبل از انجام عملیات آسفالت‌ریزی اساسی، ناهمواری‌های سطح کوچه را مناسب‌سازی و تسطیح کرده و با زیرسازی‌های لازم، برای آسفالت‌ریزی آماده کرده‌اند.
وی متراژ این کوچه را ۲۵۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت: قبل از آسفالت‌ریزی، جداول آب‌روهای این کوچه به طول ۲۵۰ متر تعویض و ترمیم شده است.
شهردار منطقه ۳ خاطرنشان کرد: برنامه آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر بر اساس نیازسنجی‌ها و اولویت‌بندی با حفظ کیفیت آسفالت‌ها در تمامی محلات، هم‌راستا با بهسازی معابر اصلی در دست اقدام است.