آزاد سازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده در آخماقیه
آزاد سازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده در آخماقیه

آزاد سازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده در آخماقیه شهردار منطقه ۷ تبریز از آزاد سازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده در محور آخماقیه در تداوم برخورد قاطعانه با ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.   به گزارش قلم پرس،، اصغر آدی بیگ با اشاره […]




آزاد سازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده در آخماقیه

شهردار منطقه ۷ تبریز از آزاد سازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده در محور آخماقیه در تداوم برخورد قاطعانه با ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

  به گزارش قلم پرس،، اصغر آدی بیگ با اشاره به ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها اظهار کرد: حصارکشی های غیرمجاز با هدف صیانت از حقوق شهروندی با حکم قضائی و در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای بدون مجوز تخریب شدند که برخورد قاطع و حداکثری با تخلفات ساختمانی در دستور کار شهرداری منطقه است.

وی افزود: املاکی که تخلفاتی همچون تراکم اضافه، تجاوز به معابر شهری، تغییر کاربری دارند برای رسیدگی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال می‌شوند که در این کمیسیون رأی به تخریب یا جریمه صادر می‌شود.

آدی بیگ تاکید کرد: از شهروندان منطقه درخواست می‌شود برای جلوگیری از مشکلات ناشی از ساخت و ساز غیر مجاز، پیش از هرگونه عملیات احداث و ساخت بنا مراحل قانونی لازم را طی کرده و با اخذ مجوز از شهرداری اقدام کنند.

وی گفت: بیش از ۱۰هزار مترمربع از اراضی آخماقیه که توسط برخی تصرف و حصارکشی شده بود با تلاش همکاران تخریب و به حالت اولیه برگردانده شد و اجرای این طرح در تمامی معابر و محلات بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه ۷ تبریز در پایان از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد ساخت و ساز و در کل معضلات شهری سریعا با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند تا با حضور به موقع  و پیشگیرانه از بروز مشکلات و معضلات دیگر پیشگیری به عمل آید.