آخرین وضعیت حادثه دیدگان بالگرد وزیر ورزش/افزایش سطح هوشیار ستوده‌نژاد و شرایط مساعد وی
آخرین وضعیت حادثه دیدگان بالگرد وزیر ورزش/افزایش سطح هوشیار ستوده‌نژاد و شرایط مساعد وی

[ad_1] رئیس اورژانس کرمان گفت: سطح هوشیاری مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ۱۵ و کامل را به دست آورده که با وی صحبت هم کردم و فقط شکستگی و پارگی از ناحیه صورت دارند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابری رئیس اورژانس کرمان، در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه روز گذشته بالگرد وزیر […]

[ad_1]


رئیس اورژانس کرمان گفت: سطح هوشیاری مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ۱۵ و کامل را به دست آورده که با وی صحبت هم کردم و فقط شکستگی و پارگی از ناحیه صورت دارند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابری رئیس اورژانس کرمان، در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه روز گذشته بالگرد وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: خودم به شخصا از صبح به بیمارستان آمدم و از همه مصدومان این حادثه عیادت کردم. شکر خدا حال همه مصدومان به جز ۲ نفر رو به بهبود است. حتی ستوده نژاد و علی جوادی که حال مساعدی نداشتند و سطح هوشیاری پایین تری داشتند، سطح هوشیاری ۱۵ و کامل را به دست آوردند که با آن‌ها صحبت هم کردم و فقط شکستگی و پارگی از ناحیه صورت دارند که با گذشت زمان بهبود خواهند یافت.

وی افزود: در این میان وزیر ورزش و جوانان و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان هستند که شرایط خوب ندارند و هنوز هیچ تغییر در وضعیت آنها نداشتیم. سطح هوشیاری آنها اکنون ۸ است. جای نگرانی نیست و در روزهای آینده شرایط آنها هم به مرور بهتر خواهد شد.

صابری گفت: طبق هماهنگی هایی که صورت گرفته بود هواپیمای اورژانس کشور ساعت ۷ صبح وارد فرودگاه کرمان شد تا اگر مصدومی نیاز به انتقال داشته باشد به سرعت انجام شود که خوشبختانه تا این لحظه نیاز به انتقال هیچ کدام از مصدومان نیست. چرا که تمام امکانات لازم برای درمان مصدومان در بیمارستان باهنر شهر کرمان وجود دارد. با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم در این خصوص صحبت کردم و هواپیمای اورژانس تا ساعتی دیگر کرمان را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

پایان پیام/۶۰۰۱۷


[ad_2]