تعیین تکلیف معابر بین نصر، مرزداران و دانشگاه آزاد در شرق تبریز
تعیین تکلیف معابر بین نصر، مرزداران و دانشگاه آزاد در شرق تبریز

در جلسه‌ای که مابین شهردار منطقه ۵، رییس دانشگاه آزاد تبریز و مدیر عامل شرکت تعاونی سپاه عاشورا برگزار شد، مشکلات معابر اطراف این مرکز آموزشی بررسی و تصمیمات نهایی در این خصوص اتخاذ شد. به گزارش قلم پرس، مسدود بودن خیابان واقع در ضلع شرقی دانشگاه آزاد در جوار کوی نصر، منجر به شکایت […]



در جلسه‌ای که مابین شهردار منطقه ۵، رییس دانشگاه آزاد تبریز و مدیر عامل شرکت تعاونی سپاه عاشورا برگزار شد، مشکلات معابر اطراف این مرکز آموزشی بررسی و تصمیمات نهایی در این خصوص اتخاذ شد.

به گزارش قلم پرس، مسدود بودن خیابان واقع در ضلع شرقی دانشگاه آزاد در جوار کوی نصر، منجر به شکایت اهالی ساکن در شهرک‌های حومه شده و این جلسه با هدف تعیین تکلیف این معابر تشکیل گردید.
میر علی اصغر نساج غازانی، شهردار منطقه ۵ تبریز در این جلسه گفت: معابر احداث شده در ضلع های شمالی و غربی دانشگاه آزاد غیراستاندارد بوده و در طرح تفصیلی کلانشهر تبریز نیز دیده نشده است.
وی ادامه داد: معبر ضلع شرقی دانشگاه آزاد بر اساس طرح تفصیلی احداث شده و باید ادامه آن به کوی نصر متصل می شد که به دلیل اختلاف فاحش شیب امکان اتصال طبق طرح مصوب مقدور نگردیده است.
عزیز جوانپور، رییس دانشگاه آزاد تبریز نیز یادآور شد: خیابان مورد نظر در اراضی این دانشگاه احداث شده و مسیر اختصاصی دانشگاه محسوب می شود.
جواد انصاری، مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن سپاه عاشورا نیز در این جلسه با اشاره به احداث مسیر ۳۵ متری کوی نصر گفت: ساکنان شهرک مرزداران و کوی نصر برای تردد فی‌مابین این دو شهرک می توانند به جای معبر مجاور دانشگاه آزاد، از مسیر ۳۵ متری منتهی به میدان بزرگ کوی نصر استفاده نمایند.
گفتنی است در خاتمه این جلسه مقرر شد مسیرهای مورد بحث به صورت دقیق تحت بررسی کارشناسی و فنی قرار گرفته و با ارائه راهکارهای مناسب و اخذ تایدیه های مورد نیاز از مراجع ذیصلاح از جمله شورای ترافیک، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز و کمیسیون ماده ۵ تعیین تکلیف شده و خواسته ساکنین محترم منطقه محقق گردد.