هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی کلیبر برگزار شد
هشتمین نشست شورای فرهنگ عمومی کلیبر برگزار شد

هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کلیبر در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد . حجه الاسلام رشادی ، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی کلیبر در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه فجر گفت : انقلاب اسلامی  از نعمت های الهی است و می‌بایست از همه ظرفیت‌های ممکن برای تبیین […]

هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کلیبر در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد .

حجه الاسلام رشادی ، امام
جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی کلیبر در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارکه
فجر گفت : انقلاب اسلامی  از نعمت های الهی
است و می‌بایست از همه ظرفیت‌های ممکن برای تبیین آثار و دستاوردهای انقلاب
استفاده کنیم.

امام جمعه کلیبر در
ادامه  افزود : نوجوانان و جوانان جامعه ما
حقوقی بر گردن ما دارند که تبیین حقایق و تشریح واقعیات یکی از آن‌هاست. این توجیه
که دستاوردهای فعلی جبر زمان است و در گذشته امکاناتی نبود که توسعه رخ بدهد،
پذیرفتنی نیست.برعکس در گذشته سردمداران کشور مشغول خوش‌گذرانی بودند و مردم در
فقر درآمد، فقر خدمات سلامت، فقر آموزش و نظایر آن روزگار می‌گذراندند. به برکت
انقلاب از این وضعیت فقر خلاص شدیم .

وی افزود: کشورهای غربی بخصوص
امریکا برای جلوگیری از پیشرفت  ما  جنگ و تحریم را راه انداخته و می خواهد ثابت
کند که پیشرفت بدون آمریکا میسر نیست ، در حالیکه امروزه پیشرفت ما همه را متحیر
کرده است .

وی در بخش پایانی سخنان خود شورای
فرهنگ عمومی را دارای ظرفیت علمی و اجرایی بالا قلمداد کرد و بهره مندی از این
ظرفیت را د رجهت ارتقای عملکرد شورا 
خواستار شد .