نزدیک به ۹ هزار حادثه در ۲۴ ساعت گذشته
نزدیک به ۹ هزار حادثه در ۲۴ ساعت گذشته

اورژانس کشور در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸ هزار و ۴۸۰ ماموریت انجام داده که از این بین ۱۸۵۹ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است. قلم پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مجتبی خالدی، افزود: از میان ۱۸۵۹ ماموریت اورژانس برای حوادث ترافیکی، ۱۵۹۲ نفر به بیمارستان منتقل شدند و ۲۶۵ نفربصورت سرپایی […]

اورژانس کشور در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸ هزار و ۴۸۰ ماموریت انجام داده که از این بین ۱۸۵۹ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

قلم پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مجتبی خالدی، افزود: از میان ۱۸۵۹ ماموریت اورژانس برای حوادث ترافیکی، ۱۵۹۲ نفر به بیمارستان منتقل شدند و ۲۶۵ نفربصورت سرپایی در محل درمان شدند.
وی گفت: همچنین در طول ۲۴ ساعت گذشته ۸ مورد ماموریت اورژانس هوایی داشتیم که با بالگردهای ما ۱۰ مصدوم به بیمارستان ها منتقل شدند.
خالدی با اشاره به ۳ حادثه ناگوار رانندگی در کشور گفت: متاسفانه تنها در سه حادثه با ۲۳ نفر مصدوم و ۳ نفر کشته مواجه شدیم که علت اصلی بالا بودن تعداد مصدومان، تعداد سرنشینان بیش از ظرفیت مجاز خودرو ها بود.
سخنگوی اورژانس کشور گفت: از ابتدای طرح امداد نوروزی تا کنون، ۵۸ نفر از کسانی که دچار ایست قلبی شده بودند توسط تکنسین های اورژانس احیا شده و به زندگی بازگشتند.