۲۸۴۴ مددجوی آذربایجان شرقی صاحب شغل شدند
۲۸۴۴ مددجوی آذربایجان شرقی صاحب شغل شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: ۲ هزار و ۸۴۴ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ ایجاد شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامعلی ملامهدی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۴۴ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی […]



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: ۲ هزار و ۸۴۴ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ ایجاد شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، غلامعلی ملامهدی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۴۴ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی با پرداخت مبلغ ۲۴۲ میلیارد تومان تسهیلات در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ ایجاد شد. 

 وی افزود: توانمندسازی و ایجاد اشتغال اولویت اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مبارزه با فقر و محرومیت است. 

ملامهدی گفت: مهارت آموزی به مددجویان و ترویج فرهنگ کار و تلاش، رویکرد مهم در اشتغالزایی است که در سال های گذشته به طور جدی پیگیری می شود. 

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با قدردانی از همراهی بانک های عامل در اعطای تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت گفت: در ۶ ماهه اول سالجاری ۲ هزار و ۵۸۹ فرصت شغلی با ۲۴۲  میلیارد تومان تسهیلات بانکی ایجاد شده و همچنین تعداد ۲۵۵ شغل نیز از طریق کاریابی برای مددجویان استان  ایجاد شده است. 

وی تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون جمعا ۲ هزار و ۸۴۴ مددجوی تحت حمایت در سطح استان صاحب شغل شده اند. 
ملامهدی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان در سال های اخیر همواره به عنوان دستگاه برتر ایجاد اشتغال در آذربایجان شرقی شناخته شده است.

پایان پیام/