۲۰۱۸ نقطه شروع مسیر توسعه گردشگری تبریز/ از ارقام درشت دولتی خبری نشد
۲۰۱۸ نقطه شروع مسیر توسعه گردشگری تبریز/ از ارقام درشت دولتی خبری نشد

قائم مقام شهردار کلانشهر تبریز، گفت: تبریز ۲۰۱۸ نقطه شروعی است که می تواند مسیر توسعه گردشگری را به درستی طراحی و تدوین کند. به گزارش قلم پرس، رسول موسایی در جلسه شورای سیاستگذاری تبریز ۲۰۱۸ با بیان اینکه زحمات زیادی برای توسعه زیرساختهای گردشگری این شهر کشیده شده، گفت: اقدامات شهرداری تبریز در راستای […]

قائم مقام شهردار کلانشهر تبریز، گفت: تبریز ۲۰۱۸ نقطه شروعی است که می تواند مسیر توسعه گردشگری را به درستی طراحی و تدوین کند.

به گزارش قلم پرس، رسول موسایی در جلسه شورای سیاستگذاری تبریز ۲۰۱۸ با بیان اینکه زحمات زیادی برای توسعه زیرساختهای گردشگری این شهر کشیده شده، گفت: اقدامات شهرداری تبریز در راستای ایجاد زیرساختهای مناسب در حوزه های مختلف شاخص و مورد توجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تبریز در خصوص رویداد ۲۰۱۸ تنها ماند افزود: رویداد ۲۰۱۸ از برنامه های دولتی با ارقام درشت آغاز شده و در نهایت به مراسمی کوتاه و اعداد و ارقام ناچیز ختم شد که تاکنون نیز با پیگیرهای فراوان نتیجه ای کسب نکردیم.

موسایی با اشاره به اینکه عملکرد شهرداری از زوایای مختلف مورد نقد قرار می گیرد، اذعان داشت: تجربه شهرهایی مانند مشهد و همدان نشان داد مدیریت کلان دولتی اعتقادی به این برنامه ها ندارد اما کلانشهر تبریز در این خصوص عملکردی متفاوت داشته است.

وی نامگذاریهای متداول را عناوینی دانست که باید در کنار آن به دنبال فرهنگسازی باشیم و گفت: تبریز ۲۰۱۸ نقطه شروعی است که مسیر توسعه گردشگری را به درستی طراحی و تدوین کرده و مسیر مشخص شده را ادامه دهیم.

رسول موسایی، سیاستهای تشویقی شورای شهر در حوزه توسعه گردشگری را شاخص و قابل تامل خواند و اذعان داشت: برای اولین بار مهمانسراها و کمپ های اقامتی خوبی ایجاد و پروژه های عمرانی و توسعه ای مثل مرکز همایشهای بین المللی، مقبره الشعرا، میدان آذربایجان و… به یمن ۲۰۱۸ توسط شهرداری انجام شده است.