۸۶ شهید ترور سند جنایت گروهک تروریستی  منافقین در آذربایجان شرقی
۸۶ شهید ترور سند جنایت گروهک تروریستی  منافقین در آذربایجان شرقی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: ثبت ۸۶ شهید ترور در استان سندی برای جنایات گروهک تروریستی منافقین در این دیار است.

جابر ابوالفتح‌زاده امروز در گفت و گو با خبرنگاران در تبریز با اشاره به جنایات وحشیانه گروهک تروریستی منافقین در کشور اظهار داشت: آثار و اسناد اقدامات تروریستی این سازمان در همه جای کشور ما وجود دارد و ۱۷ هزار شهید ترور نیز گواه روشن این جنایت هاست که از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تا آغز شد و در دهه شصت به اوج خود رسید.

وی ادامه داد: این ترورها با شناسایی چهره های حزب اللهی و افراد نقش آفرین در انقلاب صورت گرفته و در آذربایجان شرقی نیز نام ۸۶ شهید ترور به عنوان بخشی از پرونده سیاه این سازمان ثبت شده و این شهدا در کل استان و در شهرهای مختلف به دست گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده اند که شهر تبریز با ۴۷ شهید بیشترین تعداد شهدای ترور را دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تصریح کرد: ۳۹ شهید دیگر نیز در شهرهای مختلف استان به دست منافقان گروهک تروریستی منافقین به فیض عظیم شهادت نائل شده اند که از این تعداد شهرستان مرند با هشت شهید و شهرستان های سراب و بناب هر یک با شش شهید بیشترین تعداد شهدای ترور را بعد از تبریز دارند و همواره تلاش شده تا یاد و خاطره این شهدا در مناسبت های مختلف گرامی داشته شود.

ابوالفتح زاده اظهار داشت: انجمن دفاع از قربانیان ترور نیز در کشور و با مرکزیت تهران تشکیل شده که برنامه های گرامیداشت چنین مجموعه هایی به ویژه در تیرماه که سالگرد چندین اقدام تروریستی از جمله شهادت شهید بهشتی، حمله به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران و سؤ قصد به جان مقام معظم رهبری در این ماه رخ داده، به سایر استان ها از جمله آذربایجان شرقی نیز تسری می یابد.

انتهای پیام/