۴۳۷ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان شرقی در حال ساخت است
۴۳۷ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان شرقی در حال ساخت است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از ساخت ۴۳۷ کیلومتر راه روستایی در استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، اورجعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت روز روستا  اظهار کرد:به منظور توسعه روستاها و بهره مندی مردم این مناطق از راه مناسب، ۴۳۷ کیلومتر راه روستایی در […]



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از ساخت ۴۳۷ کیلومتر راه روستایی در استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، اورجعلی علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت روز روستا  اظهار کرد:به منظور توسعه روستاها و بهره مندی مردم این مناطق از راه مناسب، ۴۳۷ کیلومتر راه روستایی در قالب ۱۲۷ طرح در حال ساخت است.

وی افزود: ۴۵ کیلومتر راه روستایی هم با ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار در دست بهسازی و آسفالت است که در مجموع برای تکمیل همه طرح های در دست اقدام، دو هزار و ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

علیزاده با اشاره به بهره برداری از طرح های احداث و آسفالت راه روستایی به طول ۱۲۶ کیلومتر در شش ماه اول امسال گفت: برای به ثمر نشستن این ۳۳ طرح، ۶۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی همچنین ساخت ۷۵ کیلومتر راه روستایی با ۴۵ میلیارد تومان هزینه و لکه گیری و آسفالت راه روستایی به طول ۱۴۴ کیلومتر با ۲۸۸ میلیارد تومان اعتبار را از دیگر اقدامات این اداره کل در نیمه اول امسال اعلام کرد.

پایان پیام/