۲۵۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته ساوجبلاغ به ارزش ۷۴۰۰ میلیارد تومان، آزادسازی شد
۲۵۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته ساوجبلاغ به ارزش ۷۴۰۰ میلیارد تومان، آزادسازی شد

خبرگزاری میزان – احمد نوروزی، رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ از آزادسازی ۲۵۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی خبر داد و گفت: در دو عملیات دو جداگانه در روستا‌های «خور» و «ایقر بلاغ» واقع در بخش مرکزی ساوجبلاغ، این آزادسازی به انجام رسید. وی افزود: این اقدام در راستای اجرای تبصره […]

خبرگزاری میزان – احمد نوروزی، رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ از آزادسازی ۲۵۹ هکتار از اراضی تغییر کاربری یافته در این حوزه قضایی خبر داد و گفت: در دو عملیات دو جداگانه در روستا‌های «خور» و «ایقر بلاغ» واقع در بخش مرکزی ساوجبلاغ، این آزادسازی به انجام رسید.

وی افزود: این اقدام در راستای اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون مقابله با تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی به انجام رسید و ده‌ها مورد ویلا، قطعه بندی، ساخت بنا و دیوارکشی، قلع و قمع و به وضعیت سابق برگشت.

رئیس دادگستری شهرستان ساوجبلاغ ارزش اراضی آزادسازی شده را بیش از ۷۴۰۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: به کلیه افرادی که در این منطقه اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز کرده هشدار می‌دهیم که برخورد قضایی و بدون اغماض در انتظار آن‌ها خواهد بود؛ همچنین از کسانی که اقدام به خرید باغ یا ویلا می‌کنند می‌خواهیم نسبت به استعلام از جهاد کشاورزی شهرستان اقدام کنند تا سرمایه خود را از دست ندهند.

انتهای پیام/