۱۰۵ مددجو در میز خدمت مسئولان قضایی استان آذربایجان‌شرقی آزاد شدند
۱۰۵ مددجو در میز خدمت مسئولان قضایی استان آذربایجان‌شرقی آزاد شدند

تعداد ۱۰۵ نفر از مددجویان زندان‌های استان آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اعمال نهاد‌های ارفاقی از زندان‌های این استان آزاد شدند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به همراه دادستان مرکز استان و ۲۳۰ نفر از قضات این استان در زندان مرکزی […]



تعداد ۱۰۵ نفر از مددجویان زندان‌های استان آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با اعمال نهاد‌های ارفاقی از زندان‌های این استان آزاد شدند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به همراه دادستان مرکز استان و ۲۳۰ نفر از قضات این استان در زندان مرکزی تبریز و زندان‌های تابعه حضور یافتند و در دیدار با زندانیان به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی هدف از این بازدید‌ها را گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر عنوان کرد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قضات و مسئولان قضایی با حضور در زندان‌های استان از جمله زندان تبریز ضمن دیدار چهره به چهره با زندانیان به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کردند.

وی افزود: در انتهای این دیدار‌ها تعداد ۱۰۵ نفر از زندانیان که پرونده‌های آنان توسط شورا‌های طبقه‌بندی در سطح زندان‌های استان مورد بررسی قرار گرفته بود، با اعمال نهاد‌های حقوقی و تسهیلات ارفاقی مورد عفو و بخشودگی قرار گرفته و از زندان آزاد شدند.

پایان پیام/