یک وجب از ایران را به چین نمی دهیم
یک وجب از ایران را به چین نمی دهیم

به گزارش قلم پرس از تبریز، معصومه پاشایی بهرام، رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی در یادداشتی به قرارداد ایران و چین پرداخت و نوشت: فارغ از هر صحبتی باید بدانیم ‫برنامه ۲۵ساله همکاریهای مشترک ایران و چین، یک برنامه ی همکاری اقتصادیست و نافی همکاری با سایر کشورها نیست! تمام […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، معصومه پاشایی بهرام، رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی در یادداشتی به قرارداد ایران و چین پرداخت و نوشت: فارغ از هر صحبتی باید بدانیم ‫برنامه ۲۵ساله همکاریهای مشترک ایران و چین، یک برنامه ی همکاری اقتصادیست و نافی همکاری با سایر کشورها نیست! تمام ابعاد آن باید مطالعه شود تا منافع ملت ایران تامین گردد و ‫مجلس به جد پیگیر بررسی تمام جوانب سیاسی، امنیتی و اقتصادی آن است.

نماینده مردم مرند و جلفا در ادامه یادداشت خود اظهار داشت: نه یک وجب از خاک کشور را به ‫چین می دهیم و نه سرباز چینی می آوریم! این وصله ها به کشوری که افتخار جوانانش ‫شهادت است نمی چسبد و نشانه عجز و کوچکی دشمنان ملت ایران است!

وی ادامه داد: ما آماده ایم با هر کشوری برنامه همکاری داشته باشیم! ولی متاسفانه بعضی ها در جغرافیای ذهنشان، چند کشور بیشتر ندارند،که تاریخ گواه بد قولی و بدخواهی آنان نسبت به ‫ملت ایران است!آزموده را آزمودن خطاست ‫برجام نافرجام، باید برای ما درس عبرت شود.

رئیس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع مجالس آسیایی تاکید کرد: اقتصاد ما، امروز نیازمند فرصت سازی و دیپلماسی اقتصادی با شعار آسیاست و این نوع برنامه های همکاری، نمونه ای از فرصت سازیهاست، که امیدواریم با همکاری مجلس و دولت به سرانجام برسند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱