یوویچ: بازیکن رئال مادرید هستم و در پایان فصل باید به آنجا برگردم
یوویچ: بازیکن رئال مادرید هستم و در پایان فصل باید به آنجا برگردم

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، لوکا یوویچ در تابستان ۲۰۱۹ با ۶۰ میلیون یورو از فرانکفورت به رئال مادرید پیوست  و در یک فصل و نیم حضورش با پیراهن رئال تنها دو گل به ثمر رساند و همین باعث شد تا زیدان با جدایی قرضی او در زمستان و بازگشت به فرانکفورت […]

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، لوکا یوویچ در تابستان ۲۰۱۹ با ۶۰ میلیون یورو از فرانکفورت به رئال مادرید پیوست  و در یک فصل و نیم حضورش با پیراهن رئال تنها دو گل به ثمر رساند و همین باعث شد تا زیدان با جدایی قرضی او در زمستان و بازگشت به فرانکفورت موافقت کند.

این بازیکن در اینتراخت فرانکفورت به ستاره تبدیل شده است و دوباره همان مهاجم گلزن قبل شده است.

مهاجم ۲۳ ساله صربستانی گفت:  من این باشگاه را دوست دارم  و دوست دارم مدت ها در تیم بازی کنم. بیش از هر چی خوشحالم که اینتراخت توانسته است نتایج خوبی کسب کند و امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد. می دانستم تیم چنین قابلیتی دارد و به همین خاطر تصمیم به حضور دوباره در فرانکفورت گرفتم.

فرانکفورت با ۵۰ امتیاز در بوندس لیگا ، در حال حاضر شانس زیادی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا برای اولین بار در تاریخ باشگاه دارد. رقبایی مانند بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن در حال حاضر هفت امتیاز عقب تر از اینتراخت هستند.

یوویچ در پایان گفت: برای من اینتراخت از هر نظر یک باشگاه خاص است. اما همه می دانند که من رسما بازیکن رئال مادرید هستم که در پایان فصل باید به مادرید برگردم. با این حال نمی دانم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

انتهای پیام