گندمکاران به شایعات توجه نکنند، گندم ۱۵ هزار تومان خریداری می‌‌شود
گندمکاران به شایعات توجه نکنند، گندم ۱۵ هزار تومان خریداری می‌‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان‌شرقی گفت: قیمت مصوب گندم شورای قیمت‌گذاری از قرار هر کیلو ۱۵ هزار تومان است. به گزارش قلم پرس،از هشترود، علیرضا شاهدی بعد از ظهر در حاشیه مراسم شکرگزاری و جشن برداشت گندم در هشترود در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کشاورزان نباید به شایعات در خصوص قیمت […]



مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان‌شرقی گفت: قیمت مصوب گندم شورای قیمت‌گذاری از قرار هر کیلو ۱۵ هزار تومان است.

به گزارش قلم پرس،از هشترود، علیرضا شاهدی بعد از ظهر در حاشیه مراسم شکرگزاری و جشن برداشت گندم در هشترود در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کشاورزان نباید به شایعات در خصوص قیمت گندم توجه کنند، اظهار کرد: متاسفانه به دلیل مسائل فنی سامانه ثبت «سیتا» قیمت هر کیلو از قرار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت سال قبل ثبت می‌شود که این اشکال تا چند روز آینده رفع خواهد شد و مبلغ گندم خریداری شده کشاورزان و گندمکاران عزیز از قرار کیلویی ۱۵ هزار تومان پرداخت می‌شود.  

وی ادامه داد: کشاورزانی هم که گندم خود را از قرار قیمت قبلی تحویل داده‌اند بزودی اصلاح قیمت صورت خواهد گرفت که از این رو کشاورزان نگران مابه‌التفاوت قیمت گندم نباشند و به شایعات توجه نکنند و گندم‌های خود را به مراکز خرید و سیلوها تحویل دهند و به بهانه شایعات بی‌مورد، گندم برداشت شده خود را به ثمن بخش به دلالان نفروشند.

شاهدی گفت: برداشت گندم از نیمه خرداد از شهرستان خداآفرین شروع شده و تا امروز ۳۲ هزار تن گندم به صورت تضمینی در سطح استان خریداری شده است. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: ۶۸ مرکز خرید آماده خرید گندم مازاد کشاورزان هستند. 

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال ۲۳۵ هزار تن گندم خریداری شود، افزود: خرید تا این لحظه نسبت به مثابه سال قبل ۵۸ درصد افزایش دارد. 

پایان پیام/س