گلایه از پخش شبکه کشورهای مجاور در شمالغرب کشور
گلایه از پخش شبکه کشورهای مجاور در شمالغرب کشور
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره بر اینکه همیشه در مناطق شمالغرب همیشه گلایه است که شبکه کشورهای مجاور پخش می‌شود و این یک نوع نفوذ است، گفت: از این‌رو می‌توان به حالت تهاجمی عمل کرد نه اینکه شبکه خودمان در برخی مناطق استان پخش نشود.

به گزارش قلم پرس، تراب محمدی پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی که در سالن سازمان برنامه و بودجه استان برگزار شد، اظهار کرد: در جهانی قرار داریم که روی مدار دهکده جهانی یعنی رسانه‌ها می‌چرخد از این‌رو وسائط ارتباط جمعی نقش بسزایی خواهد داشت.

وی افزپد: کمترین حادثه اجتماعی در جهان را پیدا می‌کنید که رسانه در آن نقشی نداشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تلویزیون در بین وسائط ارتباط جمعی نقشی پررنگ‌تر دارد و در سطح بسیار کلان روی جامعه اثر می‌گذارد، گفت: سهولت استفاده از تلویزیون، ایجاد ستاره و الگوهای جامعه بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه بین بازیگران و هنرمندان در انقلاب اسلامی بابد رابطه جدی فراهم کرد، گفت: رادیو و تلویزیون به عنوان دانشگاه سراسری نقش پررنگ‌تری دارد.

محمدی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما با داشتن قوی‌ترین شبکه ارتباطی می‌تواند در جهاد تبیین نقش آفرینی کند، گفت: در جنگ شناختی دشمن با تمام توان خود وارد میدان شده است باید رسانه‌ها هم با تمام قوا به میدان بیایند.

وی یادآور شد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند اگر ما روایت نکنیم، دشمن روایت خواهد کرد،

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی به نقش بی‌بدیل صدا و‌سیما اشاره کرد و گفت: و مسوولیت مسوولان و رسانه‌ها باید بر حسب ذائقه استان برنامه تولید کنند.

وی با اشاره بر اینکه همیشه در مناطق شمالغرب همیشه گلایه است که شبکه کشورهای مجاور پخش می‌شود و این یک نوع نفوذ است، ادامه داد: از این‌رو می‌توان به حالت تهاجمی عمل کرد نه اینکه شبکه خودمان در برخی مناطق استان پخش نشود

محمدی با بیان اینکه از لحاظ فنی و برنامه‌ای ضعیف عمل کردیم، گفت: جای آن برنامه با کیفیت پایین کشورهای همسایه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هر مسوول آمده این موضوع طرح شده است ولی رسیدگی جدی نشده است.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی متذکر شد: باید جدیت زیاد در توسعه فنی و تولید برنامه‌های مفید برای این مناطق مرزی انجام گیرد.

وی  با تشکر از زحمات آقای صفری، مدیرکل سابق صدا و‌سیما استان گفت: در تبریز مدیریت سخت است و پرحاشیه است و اینکه چهار سال و نیم دوام آوردند.

محمدی گفت: ممنون از آقای رضایی که این سمت را قبول کردند و قطعا تحولات زیادی در ادامه تحولات مدیریت قوی شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/