گزارش تمرین امروز تراکتورسازی/ از بازگشت سرمربی تا غیبت ادامه دار دو بازیکن خارجی
گزارش تمرین امروز تراکتورسازی/ از بازگشت سرمربی تا غیبت ادامه دار دو بازیکن خارجی

تمرین امروز تیم تراکتور سازی تبریز با حضور محمد تقوی برگزار شد.  به گزارش قلم پرس، تمرین امروز تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۲ به مدت ۹۰ دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد. محمد تقوی، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز پس از بازگشت از انگلستان در تمرین امروز حاضر شده و عملکرد […]

تمرین امروز تیم تراکتور سازی تبریز با حضور محمد تقوی برگزار شد. 

به گزارش قلم پرس، تمرین امروز تیم تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۲ به مدت ۹۰ دقیقه در زمین شماره دو ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار شد.

محمد تقوی، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز پس از بازگشت از انگلستان در تمرین امروز حاضر شده و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت.

کادر فنی تمرینات اختصاصی برای مهاجمین و مدافعین در نظر گرفته بود.
دروازه بان این تیم  نیز زیر نظر داریوش اسفندیاری به تمرین اختصاصی پرداختند و سرمربی تیم تراکتور سازی نیز از نزدیک بر عملکرد دروازبانان نظاره کرد. شاگردان محمد تقوی کار در فضای کوچک، بازی ۶ گل و همچنین ضربه به چارچوب را در دستور کار خود قرار دادند.

هری لی اروین و آنتونی استوکس که برای استراحت راهی کشور های خود شده بودند، همانند روز های گذشته در تمرین امر,ز این تیم نیز حضور نداشتند.  گفته می‌شد بازیکنان خارجی فقط یک روز بیشتر از سایر اعضای تیم استراحت می کنند ولی با وجود گذشت‌ چهار روز از شروع تمرینات دو مهاجم خارجی تراکتورسازی هنوز در تمرینات حضور پیدا نکردند.

سوگیتا در تمرین امروز این تیم حضور داشت.

گفتنی است، دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۴ آذرماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.