گروه فلزات اساسی در راس معاملات/ ۴ میلیارد برگه اوراق بهادار دست به دست شد
گروه فلزات اساسی در راس معاملات/ ۴ میلیارد برگه اوراق بهادار دست به دست شد

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل هم وزن با کاهش ۷۰۲ واحد به حدود عدد ۴۳۱ هزار و ۷۶۲ واحد رسید. شاخص قیمت هم وزن نیز با افت حدود ۴۵۷ واحد در سطح حدود ۲۸۱ هزار واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با کاهش ۶ هزار و ۹۶۶ […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۰، شاخص کل هم وزن با کاهش ۷۰۲ واحد به حدود عدد ۴۳۱ هزار و ۷۶۲ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز با افت حدود ۴۵۷ واحد در سطح حدود ۲۸۱ هزار واحدی آرام گرفت. همچنین، شاخص بازار اول با کاهش ۶ هزار و ۹۶۶ واحدی در کانال ۸۸۵ هزار و ۷۳۵ واحدی قرار گرفت و شاخص بازار دوم نیز با افت ۱۲ هزار و ۲۲۲ واحدی، عدد ۲ میلیون و ۴۷۷ هزار واحدی را نمایش داد.

بر اساس این گزارش، گروه فلزات اساسی با حدود ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص دادند و پس از آن گروه بانک ها و فراورده های نفتی به ترتیب رتبه دوم و سوم را در این خصوص به خود اختصاص دادند.

براین اساس، امروز در حدود ۲۶۳ هزار نوبت معاملاتی، حدود ۴ میلیارد برگه اوراق بهادار به ارزش حدود ۴۰ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال در بورس معامله شد.