کشف ۲۶ تُن نهاده دامی قاچاق در مراغه
کشف ۲۶ تُن نهاده دامی قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف ۲۶ تُن نهاده دامی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان مراغه خبر داد. به گزارش قلم پرس،از مراغه، علی محمدی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مراغه حین کنترل خودرو های عبوری در محور های به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را […]



فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف ۲۶ تُن نهاده دامی قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از مراغه، علی محمدی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان مراغه حین کنترل خودرو های عبوری در محور های به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، در بازرسی از کامیون توقیف شده مقدار ۲۶ تُن نهاده دامی ( ذرت ) قاچاق را کشف کرده اند.

 فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محوله کشف شده را ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

محمدی خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق از اولویت های پلیس بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/