کدام وزرا به آذربایجان شرقی سفر می کنند/ وزیر امور اقتصاد و دارایی وارد تبریز شد
کدام وزرا به آذربایجان شرقی سفر می کنند/ وزیر امور اقتصاد و دارایی وارد تبریز شد

احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی همزمان با هفته دولت وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی همزمان با هفته دولت وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد. وی دقایقی قبل بعنوان نخستین مهمان ویژه هفته دولت استان با استقبال کلامی، معاون استاندار، مدیران اقتصادی […]



احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی همزمان با هفته دولت وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی همزمان با هفته دولت وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد. وی دقایقی قبل بعنوان نخستین مهمان ویژه هفته دولت استان با استقبال کلامی، معاون استاندار، مدیران اقتصادی آذربایجان‌شرقی و تعدادی از نمایندگان استان وارد تبریز شد. 

نشست با مدیران و فعالان اقتصادی استان در تبریز، بهره‌برداری از یک پروژه سرمایه‌گذاری خارجی و دو پروژه تولیدی صنعتی بخش خصوصی در شهرک صنعتی آخولا، افتتاح خط ذوب فولاد ظفر بناب و نشست با فعالان اقتصادی این شهرستان و نهایتا بازدید از پروژه گردشگری در شهرستان اسکو، برنامه‌های وزیر اقتصاد در سفر به آذربایجان‌شرقی است. 

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیگر اعضای هیئت دولت هستند که برنامه سفرشان به استان در هفته دولت قطعی شده است و وزرای امور خارجه و ارتباطات و فناوری اطلاعات، صمت و دفاع هم در حال برنامه‌ریزی برای سفر به آذربایجان‌شرقی در روزهای آینده هستند. 

انتهای پیام/