کتابخانه سیار روستایی ورزقان افتتاح می‌شود/افزایش کتابخانه‌های سیار در سطح استان هستیم
کتابخانه سیار روستایی ورزقان افتتاح می‌شود/افزایش کتابخانه‌های سیار در سطح استان هستیم

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی از افتتاح کتابخانه سیار روستایی ورزقان به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد. به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این‌مطلب افزود: به کمک […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی از افتتاح کتابخانه سیار روستایی ورزقان به مناسبت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خبرداد.
به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این‌مطلب افزود: به کمک خیرین و خرید یک دستگاه خودرو و اهدای آن به کانون پرورش فکری، در روزهای آینده شاهد افتتاح کتابخانه سیار روستایی در شهرستان ورزقان خواهیم بود.
وی افزود: با راه‌اندازی این کتابخانه و نیز توسعه فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری کانون در ورزقان، افزایش خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان این شهرستان با سرعت بیشتری همراه خواهد بود.
مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی در عین حال افزود: خوشبختانه در دو سال اخیر شاهد افزایش کتابخانه‌های سیار در سطح استان هستیم که از آن جمله به افزایش دو کتابخانه سیار در تبریز و کتابخانه سیار در منطقه آزاد ارس می‌توان اشاره کرد.
وی با تقدیر از نقش خیرین در خرید خودروی کتابخانه سیار روستایی ورزقان افزود: بی‌تردید این قدم خیر به شناسایی و تربیت کودکان و نوجوانان خلاق و توانمند به عنوان آینده سازان میهن اسلامی منجر می‌شود.
یوسف‌زاده در عین حال تاکید کرد: بحث تجهیز و تامین کتاب‌های این کتابخانه سیار توسط کانون پرورش فکری استان آذربایجان شرقی صورت گرفته است.