کاهش ۶۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی
کاهش ۶۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی آذربایجان شرقی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از کاهش 67 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس، علیار راستگو امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، با اشاره به کاهش ۶۷ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در روز اول فروردین، اظهار داشت: کنترل‌های مراقبتی در مبادی خروجی استان با همکاری فرمانداران و نیروی انتظامی تشدید می‌شود.

 وی افزود: براساس گزارش نیروی انتظامی، حجم تردد در محورهای مواصلاتی استان در ۵ روز پایانی اسفند، ۵۲ درصد و در روز اول فروردین، ۶۷ درصد کاهش داشته و مطالبی که در خصوص افزایش ورود مسافران به استان و تبریز در فضای مجازی منتشر می‌شود صحت ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز با یک بحران روبه‌رو هستیم و در این شرایط حفظ امنیت و آرامش روانی جامعه ضروری است و با کسانی که با انتشار شایعات سعی در برهم زدن این آرامش دارند برخورد خواهد شد.

راستگو با بیان اینکه همه مسئولان استان برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا به صورت تمام‌وقت فعال هستند، افزود: اولویت نخست مدیریت ارشد استان، حفظ سلامت مردم و کنترل بحران کروناست.

وی همچنین خطاب به فرمانداران استان که به صورت ارتباط تصویری در این جلسه حضور داشتند، هماهنگی کامل با ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا و اجرای مصوبات این ستاد را خواستار شد.